Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Crazy random stuff...

Ieri am avut cam 3 idei total diferite de postări pe blog, toate în funcţie de cum mă simţeam, dar m-am procopsit cu alta, venită în urmă cu 5 minute pe când mă uitam prin CD-urile vechi cu amintiri. Aceasta e o altă postare cu amintiri şi memorii, în mare parte dintr-a opta cred. Ştiu că trebuie să povestesc şi cum a fost Săptămâna altfel, dar dacă nu apuc să scriu azi, postarea următoare îi este dedicată!
Cum spuneam, am cotrobăit prin nişte CD-uri dintr-a 7-a şi a 8-a. Ultimele CD-uri cu poze făcute mi-au cam tras ţeapă, astfel că am pierdut multe chestii importante. Din fericire, am regăsit astăzi o parte din imagini şi mă bucură destul de tare. Am găsit şi nişte scanări ale caietelor mele din clasa a 8-a. Îmi amintesc că la o oră de română, făcând exerciţii recapitulative cu subordonate, ajunsesem să ne ia pe rând, fiecare cu propoziţia lui de analizat şi în funcţie de ce exprima, râdeam sau mai ştim noi ce... Mie mi-a picat următoarea propoziţie şi toată clasa era ceva de genul: Wooo Monicaaaa! până să spună ora petrecerii. Bineînţeles că eu deja îmi făceam tot felul de idei: Cine se apropia? De ce anume se apropia? Chestii prin care am trecut şi care nu s-au potrivit cu ce îmi pregătise profesoara. A fost un fel de dezamăgire ciudată, dar amuzantă totodată.
Image and video hosting by TinyPic
Inima îi bătea din ce în ce mai tare deoarece se apropia ora petrecerii.

După cum se poate observa, mi-am trecut şi nişte inimioare pe lângă propoziţie. :))

Tot de prin clasa a 8-a, an în care am stat cam jumătate lângă Iri, am şi scan-ul unui "dos de caiet", partea aceea în care scriem noi, elevii, tot ce e important, sau nu, ce nu trebuie să uităm, bileţele pentru colegul sau colega de bancă, când e şedinţa cu părinţii, cât costă culegerea cutare, notele şi calculul mediilor, desene aiurea din timpul predării... Am găsit nişte lucruşoare din timpul orelor de română, cred. Nu sunt multe, dar sunt scrise cu Iri... sau era caietul de engleză? :-? Anyway, astea sunt câteva, printre multe alte texte, desene şi versuri (la un moment dat mi-am început un mini-jurnal pe caietul de latină... dar e trist pentru că m-a prins prin octombrie-noiembrie. M-a bucurat, totuşi, că acolo îi povesteam totul Irinei şi îmi scria păreri, impresii...)

Image and video hosting by TinyPic
M-am apucat de citit o carte Horror (e groaznic pt că îmi imaginez tot!!!) -scris de Iri-
Mony is HUNGRY :(( Help meh! :(
Iri reads a horror book :o3 "I'm gonna KILL you!"
This mushroom loves you!
Mwahaha! :3

Îmi amintesc că am scris o mare parte din amintiri cu cerneală colorată, chestie pe care o iubeam mult. Îmi luam rezervele de la Iri şi cred că o să reîncep, pentru că îmi place în general să fiu cât mai colorată. :D Am mai găsit pe acelaşi CD o convorbire cu "Justin Beiber" (nici nu ştiu dacă am scris corect) postată aici pe blog.
O altă chestie interesantă a fost un fel de oracol al unei foste colege, Adina, pe care îl am completat. Cred că e de prin primăvara trecută...
1.Hello!>:D<
Saluuut :x
2.Ce faciii;;)?
Bine, pe mess... vorbesc cu tine, cu fostu, cu înca doua-trei persoane si îl aud pe tata
3.Cum tii cheama;;):x?
Monicaa :-L
4.Data nasterii sh catsi ani ai ca mie mi`e lene sa calculez=))):">?
24.09.1996 - Doar 14 anisori
5.Zodia:*?
Balantaaa :x
6.Dreams:>?
Regulat :>
7.Prieten/Prietena:>?
Solooo!
8.Cea mai frumoasa amintire din viatsa ta:x?
Primul sarut <3
9.Cea mai urata amintire din viatsa taX_X?
Nu vreau sa ma gândesc dar e legata de vara...
10.Do you love somebody if you don`t have a boyfriend/a girlfriend:>?
Daaa!
11.Ce mai fac parintsii tai=))):">?
Se cearta (?) si vorbesc despre servici :))
12.Cand iesim sh noi la un suc;;)?
Cât mai repede posibil...
13.Acum..jos textila.Ti`ai inselat vreodata gajicu/gajica:-s?
Nupp
14.Ma iubesti;;):x?
Chiar daca nu o recunosc :-"
15.Daca ma iubesti,zi`mi 3 motive ptr care ma iubesti=))):">.
Est tu, nu ma suporti, nu esti prefacuta, esti o persoana de treaba <3
16.Ce culoare au minunatsii tai ochisorii;;):x?
Caaapruii
17.Surori,fratsiori ceva:>:>?
Soraa
18.Ia da`mi nr tau de telefon putsin sa`ti soptesc ceva=)))):">.[daca esti pe cosmote e sh mai bine:))))]
0720122*** - Vodafone RULLEZ! B-)
19.Unde stai ma,ca sa stiu sa`tsi fac o vizita:">?
Pe undeva prin Valu :> Zii sa te opreasca la biserica si vin eu sa te iau :>
20.Faci vreun sport ceva:-?.Sa te mentsii in forma:>:>
Neaa... Drumul pâna la scoala e de ajunss!
21.Cu sanatatea cum o mai duci:>=)))?
RAUU :))
22.La catsi ani ai de gand sa faci copii:-?:>=))))?
Când o sa ma simt preagatita? :)) Poate dupa ce termin facultatea :D
23.Daca o sa ai o fetitsa o sa`i pui numele meuu?:o3:o3[Ai de ales intre Adina:x sau Teodora:-@]
Probabil Teodora ;;)
24.Cam cat de mult mintsii:-w?
Nu prea! Zau, mai mult ascund lucruri *viata murdara :>*
25.Ia zi,knd faci 18 ani sh ai masinutsa ma scotsi la o plimbaricaa:">:x?Hai ca sh eu o sa te scot=)))
Sincer? Mi.e frica de masina... De mult timp ma chinuiesc visele în care îmi scapa masina de sub control :-s
26.Ia zi`mi 3 tsari care`ti plac ft muult:x
Japonia, USA siiii... d.aci nu mai stiu... :))
27.Ce parere ai despre mine:">?
Scrie ceva mai sus...
28.Ia zii de kt timp ma cunostiii?:-w
Chiar azi te.am întrebat :P 3 ani jumate, mergem pe patru :x
29.Hai v`am tzukat.Sh va zic bafta tata:*:*>:D<
Byeee :x
30.Daca nu`ti place ai id meu=))))):*.
Hai ca e dragut :>Link

Răspunsurile ar rămâne aproximativ la fel şi acum :-? Ah da, şi am cenzurat numărul de telefon, bineînţeles! :)) Prin amintiri nu ştiu dacă mai sunt chiar aşa multe chestii de arătat, eventual de povestit, dar când mai strâng chestiuţe importante şi interesante le postez.
See ya! :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu