Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 15 septembrie 2011

Vreau, dar totuşi...

Parcă nu aş avea chef de scris, dar "mi se cere". Nu am chef să scriu despre liceu, nu prea mult. Cum este? Frumos, distractiv. Până acum am făcut 3-4 ore dar mâine avem 7. Partea bună e că începem la 8 şi terminăm pe la prânz. Partea şi mai bună este că sunt matinală şi am o plăcere "bolnavă" de a-i vedea pe ceilalţi plouaţi. S-au întâmplat multe, inclusiv în urmă cu jumătate de oră. Ah, mâine cred că duce tata PC-ul la reparat şi a trebuit să şterg tot ce am eu prin el. Nu am făcut asta, nu în totalitate. Eu stau să scriu pe blog. Nu ştiu cât nu voi avea PC, deci nu ştiu când postez iar. Azi chiar nu am nici cel mai mic chef de Chalenge aşa că o să vă rog să o lăsăm pe altă dată.
Vine ziua mea. Toată vara am aşteptat-o, dar acum când mai sunt câteva zile, fiind nepregătită, zic: Şi ce?. Fac 15 ani. Mă simt la jumătate de 30 şi destul de aproape de 20, dar mai am de aşteptat. Momentan să-mi trăiesc copilăria.
Da! Sunt un copil! Sunt... în multe feluri, dar nu mai contează acum.
-Ce puţin am scris O_O-
Chiar nu am idei şi vă rog mult să mă scuzaţi -inclusiv tu, Cosmin, care te rogi de mine de atâta timp să postez- dar ştiu ce să scriu...
Ah, da! Recent am avut un vizitator foarte interesant pe Pingbox. Conversaţia:
heey sexy:>: ce faci?
heey sexy:>:
Saiko Chan: Umm... binee
heey sexy:>: cum se numea blogul catalinei?
heey sexy:>: daamn eu vroiam sa-ti trimit tie hey sexy
heey sexy:>: si mi l-a luat ca nick
heey sexy:>:
heey sexy:>: epiiic
Saiko Chan: Foartee
Justin Bieber: da un print la page ca e smecher
Saiko Chan:
Justin Bieber: baby,oh babyy!!
Justin Bieber: do you wanna be my beautiful sexy awesome girl?:
Saiko Chan: When I was 13, I had my first love
Justin Bieber: when i was just a baby i picked up my first girl
Saiko Chan:
Justin Bieber: baby,baby,baby oooohh ma tai cu lamaaa
Saiko Chan: You high?
Justin The Cool Bieber:  noo..maricica is my friend,we don't have sexual relationship
Saiko Chan: Ssss... voiam sa o pun p-asta pe net si tu?
Saiko Chan: Baby baby, Oooo <3
Justin The Cool Bieber: aa
Justin The Cool Bieber: pune-o
Justin The Cool Bieber: pentru mineee,
Saiko Chan:
Justin The Cool Bieber: xD
Saiko Chan: sa o pun?
Justin The Cool Bieber: )
Saiko Chan: PENTRU TINEE?!
Saiko Chan: Eu nu fac nimic o
Saiko Chan: *
Justin The Cool Bieber: pai,deeh bieber are toate femeile
Saiko Chan: se scrie
Saiko Chan: beiber
Saiko Chan: cred
Saiko Chan:
Justin The Cool Bieber: nu bieber?
Justin The Cool Bieber: sa ma uit in buletin
Justin The Cool Bieber: )
Saiko Chan: nu stiu, stai sa-l întreb pe cosmin
Saiko Chan:
Saiko Chan: OH DA
Justin The Cool Bieber: e bieber maai
Justin The Cool Bieber: cee,nu-mi cunosc barbatia??
Saiko Chan: Ai avut dreptate
Justin The Cool Bieber: ce-i zici lui cosmin?
Saiko Chan: Sa-l întreb
Saiko Chan: cum este
Saiko Chan:
Justin The High Bieber: pai e bieber
Saiko Chan: da, acuma stiu
Saiko Chan: )
Justin The High Bieber: ce distractie pe capul nostru
Justin The High Bieber: marfa chat-ul
Saiko Chan:
Saiko Chan: Steeeu
Saiko Chan:
Saiko Chan: Asta-iarna
Saiko Chan: m-a coutat
Saiko Chan: cautat*
Saiko Chan: mosu'
Saiko Chan:
Justin sexy motherfu****: da? si ce ti-a adus?
Saiko Chan: )
Saiko Chan: Doar m-a întrebat
Saiko Chan: daca am fost cuminte
Justin Hates Selena: aa avea intentii
Saiko Chan: )))
Saiko Chan: )
Saiko Chan: fake rihanna
Saiko Chan: ?
Justin is a fake rihanna: azi ti-am zis ca ne duce mama la restaurant
Justin is a fake rihanna: de unde stiai?
Saiko Chan: )))))
Saiko Chan: ti se schimba numele
Saiko Chan: )))))))
Justin is a fake rihanna: da,..de fiecare data cand il auzeam ma certam cu sormea ca e rihanna
Justin is a fake rihanna:
Saiko Chan: )))
Bieberrrrrr: ce mai faci?
Saiko Chan: BIEBERRRRRRIHANNA
Saiko Chan: vorbesc cu Cosmin, tu?
Bieberrrrrr: aa spune-i de ce vb noi aici(
Bieberrrrrr: *
Bieberrrrrr: nu-mi ia mascariciii
Saiko Chan: cam stie
Saiko Chan:
Bieberrrrrr: ?
Bieberrrrrr:  tot nu-mi ia mascariciii
Saiko Chan: )
Justin Bieber love suckups: ?
Saiko Chan: )))))))))))))))))))
Justin Bieber love suckups: ah..daca urmareste chat-ul saluut cosmiin
Justin Bieber love suckups:
Justin Bieber love suckups: gataa..the final nick e bestial il las p'asta
Saiko Chan: )))))
Justin Bieber love suckups: maine incepi la 8?
Saiko Chan: dapz


Cam atât şi cu J.B. -îmi cer scuze în prealabil fanelor/FANILOR-. În caz că vă întrebaţi ce sunt suckups, aveţi aici imaginea făcută chiar de mine:
Cam atât, byez.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu