Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 12 septembrie 2011

Prima zi de scoala :D

A fost mai buna decat mi-o imginam. O am diriginta pe profa de chimie cu care, personal, ma inteleg foarte bine. Eu cu Oana am prins loc pe randul de la perete da' si acolo e bine. Am colegi super ok si o sa incerc sa ignor pitipoancele.
La profesori o duc cam prost... Nu o am nici pe profa de engleza, nici pe cea de istorie. Profa de bio a ramas si ma bucur dar la sport il am pe dirigu... Grr.
Maine am program de la 11 cu sport, info si 4 de atelier.
Dupa ce am iesit am mers cu Cata si Iri la Tomis unde ne-am intalnit cu Cami si am mers sa-si ia Iri ata de goblen pentru codita colorata si la un magazin sa ne uitam la haine. A venit si Razvan si am mers la KFC unde i-a si facut Cata codita Irinei.
Eu a trebuit sa plec la fel ca ei iar acum sunt cu mama la banca.
See ya! Saiko@mail

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu