Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 15 aprilie 2012

Paste fericit tuturor! :)

Am vrut sa ma apuc de o postare de cateva zile, dar lenea m-a oprit fiindca aveam de povestit despre Saptamana altfel. Siiii acum nu prea pot sa scriu pentru ca sunt de pe telefon, dar vreau sa va urez la timp Paste fericit alaturi de cei dragi! >:d< Am petrecut ziua de ieri destul de lejera pentru ca m-am ocupat din timpul saptamanii de curatenie si alte alea, ramanand numai mancarea de facut. M-am uitat saptamana asta deja de doua ori la Tangled Rapunzel... Imi place si nu imi pasa ca sunt prea mare pentru animatii cu printese xD. Ieri seara am stat in fata TV-ului, pe la 9 m-am pus sa ma uit la Calatoriile lui Gulliver varianta cu Jack Black, apoi am stat in pat cu Flyleaf in urechi si m-am culcat. Am fost trezita de vreo doua ori, odata de Iri pentru care o iert deoarece si eu am facut gafa asta :D Pana dupa 12 noaptea nu am mai putut adormi, a fost okey pentru ca am avut cateva momente de gandire profunda in noaptea invierii. Problema a fost ca mi-era teama sa nu fiu asa treaza incat sa ma trezesc cu Iepurasul la usa. Chiar daca am crescut, nu imi place sa pierd din mister si magie, in ciuda faptului ca acum ceva ani ma rugam de ai mei sa imi spuna ce mi-au luat, acum vreau sa pastrez farmecul din perioada copilariei pe cand asteptam nerabdatoare fiind sigura ca nu il vad pe Iepuras. Am adormit si m-am trezit pe la 4, apoi am adormit din noi si trezirea finala a fost pe la 7-8. Acum sunt la bunicul si mai tarziu plecam la nasi. Maine sunt invitata la Vali si abia astept Revin curand, promit! Va povestesc ultimele doua saptamani. Inca odata Sarbatori fericite alaturi de familie si cei dragi, Hristos a inviat!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu