Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 13 iulie 2012

Păşind printre amintiri.

   Motto: "Iarna. Perioada în care fericirea consta în zilele ce începeau cu temperaturi de 7 grade celsius."
   Chiar dacă am mai precizat odată că am început să mă raportez tot mai mult la trecut, ei bine nu am crezut, dar s-a putut şi mai mult de atât.
   Ieri a fost o zi foarte... aiurea. Mi-am găsit fostul telefon căruia îi uitasem codul şi pe care l-am deblocat din a doua încercare. Poate mi-a fost dat să retrăiesc momentele alea mai târziu, decât într-o perioadă în care eram mai vulnerabilă, mai sensibilă... Îmi dau seama ce efect ar fi avut toate rândurile scrise acolo acum câteva luni... Dar acum multe s-au schimbat şi m-am învăţat cu ignoranţa sau indiferenţa, deci lucrurile alea m-au făcut să îmi deschid ochii, nicidecum să încep să regret ceva. Încă nu am învăţat ce înseamnă normalitatea şi nu ştiu dacă vreau, important este că am nevoie de stabilitate, în ciuda îndemnului "Trăieşte clipa!", pe care o să încerc să-l respect de câte ori apuc.
   Am un noroc incredibil că este mereu cineva lângă mine gata să mă asculte ori de câte ori mă plâng (ceea ce nu e chiar uşor). Am stat cu Cătă la telefon până pe la 1 noaptea şi aş mai fi stat, dacă nu trebuia să închidem. Probabil ne întâlnim mâine să mergem la Handmade Land să cumpărăm accesorii pentru bijuterii.
   Azi am început să mă uit printre filmările de astă-iarnă şi primăvară, filmări de când era frig şi la un moment dat eram în parc şi îmi dau geaca jos spunând că e chiar cald... 7 GRADE CELSIUS! şi urma să şi crească temperatura! ...sau când dansam noi în City, în baie :)) ...iar acum abia pot să adorm din cauza căldurii insuportabile.
   Acum două zile am fost baby sitter pentru sor-mea şi am luat-o şi pe Cătă după mine.
   La 9 am ajuns la ea şi ne-a dus tata până în Mamaia la nu ştiu ce hotel unde lucrează bunică-mea. Am fost la plajă şi când ne-am întors ne-a dat o cameră să ne îmbrăcăm, aranjăm... în timp ce pe sor-mea a luat-o să mănânce. Dăm noi drumul la TV: ştiri. Okey, să căutăm şi noi ceva mai interesant, un Disney Channel, un Cartoon Network! Ajungem la Kiss TV: Rihanna. WOW! ...dă-i mai departe. Canalul următor: Kiss TV. Okeey... Apoi Kiss, Kiss şi iar Kiss, vreo 40 de canale în continuu numai Kiss TV :)) Practic, vizionai tot videoclipul fie că voiai, fie că nu! Nu am rămas acolo prea mult pentru că am plecat spre City. Am luat 305-ul până în Tomis 3 şi am mers pe jos câteva minute până la mall. Am mers să mâncăm: Cătă KFC, eu pizza (vara asta cel puţin nu vreau să mă ating de McD sau KFC). Am mers apoi în Diverta de unde eu şi Cătă ne-am luat portofele identice :) ...apoi în Cărtureşti la un ceai. Am plecat prin ploaie, prin parc spre bunicul meu unde am lăsat-o pe sor-mea, apoi am luat o sticlă de 2 litri de Fanta pe jumătate plină, telefonul şi portofelul şi am plecat cu Cătă... prin Tăbăcăriei, în ciuda ploii care se înteţea. Ne-am aşezat pe marginea lacului şi am început să vorbim despre The Hunger Games, apoi am plecat spre City să ne adăpostim. Am umblat prin magazine, am mers să o luăm pe sor-mea să mergem la tata, iar norocul meu a făcut să se oprească ploaia până am plecat din casă şi să iasă soarele, aşa că am mers pe jos, prin parc, până la Delfinariu. Am zis să intrăm la McD, poate îl vedem pe Horia, dar nu era de tură şi odată ajunse acolo, trebuia să luăm ceva! O îngheţată la 1 leu de fiecare să fie! :)) (ştiu că am spus că nu mă ating de McD... Dar nu e ca şi când aş mânca un McPuişor sau un meniu, nu? E un desert, nu o mâncare, practic! :)) ) Am mers apoi şi am aşteptat 312-le să mergem la tata.
   A fost o zi foarte obositoare... Ah, mi-am amintit o fază! Când am lăsat-o pe sor-mea şi am mers în parc, pe lângă noi a trecut un tip care a spus: Frumoassselor! (sâsâit). Acelaşi  tip ne-a spus acum vreo lună şi ceva cred, când eram pe lângă port: Fetele, sssunteţi foarte frumoassse foc! Un pupic pentru voi! :)) Iar apoi acum 2 săptămâni cred, când am fost la plajă, a trecut pe lângă noi spunând: Fetele sssunteţi frumoassse!... Nu ştiu cum ne tot găseşte! :))


        Cam atât momentan. See ya! :)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu