Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 19 iulie 2012

Este 2 fara un sfert si eu stau cocotata in pat, tavalindu-ma de durere, incercand sa mananc paine. Totul suna foarte aiurea, dar la asta ma impinge disperarea: ma dor ingrozitor de tare maselele. Asta e motivul pentru care m-am trezit din somn si am asteptat sa treaca, dar parca mai rau era. Am mers sa imi iau un Aulin, dar stiu cat de tare ma durea stomacul daca nu mancam ceva, deci (chiar daca dupa ce am luat pastila...) de asta acum mananc paine. Nu am cu cine sa vorbesc asa ca am vrut sa scriu pe blog, pentru ca, ce e drept, nu stiu cand mai postez. Il am pe var-miu in vizita la mine si asta imi ocupa tot timpul pentru ca se tot tachineaza cu sor-mea, asa ca ghiciti cine e arbitrul! Altceva... nu stiu... m-am apuc de facut stoc de bijuterii sa merg cu Cata in Vama Veche sa le vindem... Cam atat. Povestesc cand o fi ce si cum s-a mai intamplat. See ya.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu