Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 2 august 2012

Început de August

Am hotărât că în sfârşit este timpul să mai trec pe aici cu o postare despre ultima perioadă. Ieri a plecat vărmiu, ceea ce înseamnă că voi începe să scriu mai mult. Am mai început o postare în care povestesc despre Vamă, dar mai e ceva de lucru la ea. Am intrat în luna August şi îmi pare că liceul se apropie tot mai repede. Mi-am făcut chiar şi o listă cu lucruri pe care vreau să mi le iau până în Septembrie pe care cred că o să o înşir aici:
*GEANTĂ
este vorba de una drăguţă pe care am văzut-o în Mamaia, roşie cu bulinuţe albe care are un maimuţoi prins în câteva aţe, dar care se descoase imediat şi am şi aflat de unde să o iau mai ieftin.
*PERIE DE PĂR
pentru că asta deja nu mai duce... şi mi-am dat deja comandă de una la Avon pentru că de': Cătă s-a băgat reprezentantă.
*RUJ
mă gândesc de ceva vreme la unul roşu... sau poate vişiniu?
*TRICOU
am văzut unul foarte drăguţ cu dungi albe-roşii.
*CAIETE-CREIOANE-FOI
ca să nu mă trezesc că îmi lipseşte ceva.
*ELASTICE DE PĂR
plus clămiţe şi agrafe.
*TERMOS
pentru iarna care vine. E mult mai convenabil decât un pahar de ceai de la dozator.
...şi cam atât în mare...


 Am început IAR să mă uit la NANA. Zău că deja devine o obsesie, dar cu cât cresc încep să percep totul altfel. Cel puţin... Abia acum am observat faptul că Hachi relatează totul, ceea ce am trecut cu vedea atâta vreme. Şi mai multe chestii, toate reacţiile, toate replicile, sunt altfel acum.
După ce îl termin cred că o să mă apuc şi de Death Note :)) şi voiam să văd şi Paradise Kiss.
Referitor la timp liber, am început să devin dependentă de WeHeartIt. I mean, sunt atââtea chestii drăguţe că nu ştiu la ce să mă uit mai întâi. Îmi place să stau, să privesc şi să visez, e ca o doză zilnică de dulcegării.
Mi-am luat acum câteva săptămâni, pe când eram cu Cătă şi eram şi aproape lefteră, din Accessorize un set de gume de şters pe care îl împărţim jumi-juma pentru că am dat banii pe el în mod egal. Gumele sunt atât de adorabile! Si sunt ca nişte cubuleţe colorate, nu ştiu dacă se văd prea bine în poza asta:
Primele două de sus sunt ale mele. Şi da, cea din spate e Cătă . :D

După ceva vreme am ajuns să îmi iau şi o oglinjoară cu model cu căpşunele care este adorabilă. Noroc cu reducerile astea, dar abia le-am găsit pentru că toate erau aruncate într-un colţ.

Cât timp au fost unchiul cu mătuşa la noi am ieşit cam în fiecare seară prin Mamaia. După câteva zile a plecat unchiul şi singurele ieşiri mai erau la plajă, apoi a plecat şi mătuşa şi am avut doi copii pe cap, pe care dacă îi laşi singuri 10 minute se iau la bătaie. Super, nu?

Acum simt în sfârşit că am parte de ceva mai multă libertate. O să termin şi eu de citit Fantomele ne ştiu toate secretele (pe care am înaput-o dinainte să vină vărmiu!) şi mă apuc de lecturile pentru a 10-a.
!ATENŢIE, AICI ÎNCEPE CLIŞEUL! Anul acesta şcolar vreau să fiu mai ordonată şi organizată, vreau să mă descurc mai bine, să nu mai las proiectele pe ultima sută de metri, să îmi fac temele acasă, nu în clasă, să fiu mai detaşată în ceea ce priveşte lucrurile pe care le spun colegii, să nu le mai dau atenţie, să ies mai mult, să mă relaxez mai mult, să particip la mai multe concursuri şi expoziţii. Gata, am zis-o!
 Oh, şi încă ceva! Toamna asta vreau să petrec mai mult timp în ploaie. E ciudat, dar vreau. De aia m-am şi răzgândit în privinţa cumpărării unei umbrele. Şi aşa nu prind prea des ploi. Cizme de cauciuc am şi îmi şi place să mă plouă în cap! :))
Cam atât momentan, sper să revin cu postarea despre Vamă în scurt timp.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu