Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 13 iunie 2012

Caut Job.

AnteScriptum: Soră-mea insistă să o las la PC, aşa că mă rezum la câteva idei.

Caut job, după cum spune şi titlul. De preferat ceva cu program flexibil, sau ceva relativ uşor. Opţiuni prea multe nu am: Să fiu animatoare pentru copii (pictat pe faţă, costumat în animale sau cine ştie ce şi vândut baloane) sau promoter ar fi cam singurele chestii pe care le-am găsit avantajoase. Totuşi, ţineţi-mi pumnii să îmi găsesc ceva la Aqua Magic!
Vreau să îmi iau tabletă. Aşa îmi voi ocupa timpul şi toate cele, mai ales că o să stau mai mult prin oraş cu jobul. Am vorbit cu ai mei şi cam sunt de acord :).
Se termină primul an de liceu... şi nu îmi prea vine să cred! Ultimele zile sunt din ce în ce mai călduroase şi plictisitoare, ar putea pur şi simplu să ne dea drumul mai devreme şi să ne cheme în ziua premierii. Mediile sunt în mare parte mai mari ca semestrul trecut, ceea ce este bine :D
Am văzut câteva chestiuţe foarte drăguţe pe care vreau să mi le iau: Căşti, pălărie (cu fundă din dantelă tricotată) şi o pereche de cercei pe gustul meu: Unul este simplu, cu pietricică neagră, celălalt are atârnat de piatră o pană şi de încă un lanţ un accesoriu care se prinde de ureche :x Nu ştiu CUM şi DACĂ pot, dar m-aş bucura să mi le iau.
În mare cam asta ar fi tot. See ya :)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu