Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 26 aprilie 2012

In parc.

Am terminat scoala si am liber pana diseara, dar din cauza unor certuri cu tata nu mai am chef de nimic si am deviat de la traseu pentru o plimbare in Tabacariei. Este foarte cald si eu mi-am gasit o banca tocmai in bataia soarelui, pentru un motiv anume. Nu stiu ce o sa fac... M-as apuca sa desenez, dar nu am pic de inspiratie in momentul asta. Pot doar sa ma gandesc la anumite probleme cum ar fi faptul ca profesoaea de geografie a propus o excursie in Bucuresti fix cu o saptamana inainte de Otaku si toata clasa a fost de acord, iar mie imi plac excursiile, dar nu sunt prea incantata de amanarea excursiei cu Vali si Iustin. In fond, cu profa excursia ar fi si prin muzee, pe cand la Otaku vreau neaparat la Starbucks si vreau sa cumpar chestii cum ar fi postere... Sper doar sa ii conving pe ai mei si in caz ca e totul bine sa am cu cine merge in sensul de colegi cu care sa ma inteleg. De 1 mai tot nu stiu ce fac si habar nu am daca sa propun ceva sau sa o las pe Vali sa decida cu Iustin. La chimie am de prezentat proiect peste 2 saptamani, iar grupa mea nu a facut nimic pana acum, dar ne descurcam noi. Mi-m uitat ochelarii de soare acasa, iar acum stau sa imi bata soarele in ochi, de aceea ma stramb in timp ce scriu :))

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu