Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 28 aprilie 2012

El logic prof.

Antescriptum: Postarea e începută de ieri, 27 Aprilie, la ora de logică, apoi la info. O postez azi deoarece ieri nu era terminată :D

Scriu postarea de la info şi Oana stă lângă mine cu părul ei uşor încreţit cu care se tot laudă şi cu mirosul de şampon persistent (a insistat să o menţionez în postare :D). Acum insistă să recunosc că are părul prea perfect ca să nu scriu despre el, şi aşa o fi.
Mai devreme începusem o postare din parc în care povesteam cum, după multe rugăminţi, profu' de logică ne-a scos în parc. Ne-a dat o minge să ne jucăm, apoi a spus că pleacă şi se întoarce în 5 minute. A venit cam după 10 înpreună cu alţi colegi care au rămas în clasă şi care şi-au luat genţile după ei (noi nu). Cum a ajuns, profu zice: Hai la Silvian! (cofetărie) şi noi: Da' nu avem niciun ban la noi, domn profesor...
Am mers, întrebându-ne între noi ce aveam să facem acolo. Am intrat şi face profu anunţul: Alegeţi-vă ce vreţi, face şcoala cinste!. Am rămas mai mult decât miraţi şi cu chiu cu vai ne-am încumetat să comandăm. Aproape toată clasa şi-a luat prăjitura "Daniela", eu optând pentru un parfait de vanilie. Ne-am pus 8 persoane la o masă pătrată de 4 şi cum toţi o aveau pe Daniela, se uitau miraţi şi spun: Ce e aia?
Me: Parfait... e un fel de îngheţată, doar că mai cremoasă.
Oana: Zici că-i unt...
Me: Gustă dacă vrei.
-Toată masa a gustat-
Oana: Da' e chiar bun!
După ce plăteşte vine profu' şi în loc să îşi mănânce porţia stă să ne pună Fanta fiecăruia în paharele de unică folosinţe aduse de dânsul. Începusem să şuşotim despre faptul că ar trebui să-i luăm o surpriză, sau să-i facem un cadou, ceva, iar când l-am văzut, eu cu Guzu şi Diana ne-am ridicat să îl ajutăm şi am turnat noi sucul. La şi 5 noi abia terminasem de mâncat şi ne gândeam ce s-o fi întâmplând în şcoală... am luat în calcul mai multe variante:
Colegii noştri închişi în clasă cu genţile noastre; diriga cu poliţia în faţa şcolii, alături de profa de info, directorul şi nişte câini de urmărire; genţile noastre aruncate la gunoi...
La şi 12 am intrat în clasă să luăm lucrurile şi surpriză! Lipan avea oră şi aveam lucrurile împrăştiate care-ncotro. Făcea comentarii de genul: Acum se vine? Notă scăzută la purtare!
Am vrut să mergem la şi 15 la info, dar profa ne-a dat afară pe motiv că am întârziat, aşa că l-am rugat pe prof să discute cu ea. A pus mâna pe clanţă, şi-a făcut cruce şi a intrat. A discutat 2 minute cu ea şi apoi am intrat cerându-ne toţi scuze. Am lucrat... de fapt am scris în caiete, apoi am început postarea cu Oana "susţinându-mă".
Când am ajuns acasă am mâncat paste! :x Mâncarea mea favorită. Am vrut să mă uit apoi la un film, dar am vrut să îl văd online şi nu se încărca... aşa că am abandonat planul.
Azi de dimineaţă m-a trezit mama care căuta pila de unghii. De unde să ştiu eu unde e, mai ales că eram ameţită?! Am mai stat în pat, am vorbit la telefon, m-am repus pe picioare(cu greu), mi-am făcut de mâncare (între timp plecaseră ai mei de acasă), am dat drumul la Adele- Someone like you în timp ce îmi aranjam patul şi apoi m-am cocoţat, mâncam şi mă uitam la TV începând să înceapă Prieteni sau adversari (Daaa... mă uit la filmele de pe Disney Channel). Nu a fost CHIAR atât de bun, dar a mers... mai bun era Tocilarul fermecător la care am şi plâns în prostie...şi pe care l-am văzut de câteva ori. O să mai fie un film ce pare interesant pe data de 18, când vrea profa de geografie să mergem în excursie. Apropo de excursie, i-am spus mamei şi am rugat-o frumos frumos şi a zis că se mai gândeşte, deci nu a spus nu!
De 1 mai Vali cu Iustin se duc la un coleg de-al lor la grătar la o vilă închiriată în Eforie şi m-au chemat, acum aştept acordul alor mei şi presimt că mă voi duce.
Am aşa o senzaţie că aş vrea să fac ceva, dar nu ştiu ce... Ceva creativ, un desen sau o pictură, dar parcă nu e asta.. Bijuterii nu cred, habar nu am nici eu, dar senzaţie nu îmi dă pace şi mă omoară. Vreau să ies afară, dar bănuiesc că asta o să se întâmple mai pe seară.
În această minivacanţă ar trebui să termin pictura şi desenul pentru atelier, plus că mă bate gândul să pictez o placă de ipsos care stă pe şifonier de ceva vreme. Profu de pictură mă încurajează să fac picturi pentru expoziţia cu vânzare din City, dar nu ştiu ce să spun... Da, m-ar încânta şi aş vrea să am ceva expus acolo. Poate mi-e doar teamă să nu îmi pierd lucrările... De multe ori, şi când vând bijuterii, mi-e greu să mă desprind de ele pentru că am lucrat la ele şi am pus suflet, dar altfel nu pot "supravieţui". În fond, din asta trăieşte un artist şi pentru asta. Sper numai ca persoanele care se bucură de ceea ce fac să le aprecieze şi să le trateze cu un oarecare respect.
La începutul vacanţei de Paşte îmi propusesem să vizionez măcar 3 anime-uri... vreo 2 OVA tot am văzut deşi nici nu mai ţin bine minte despre ce era vorba în ele. M-am lăsat de anime-uri şi nu pentru că vreau, ci pentru că uneori pur şi simplu nu am timp, ori chef să mă mut din cameră (PC-ul e în sufragerie) să stau să mă uit... Am luat în considerare ideea de a converti episoadele pentru a le vedea pe telefon, dar la un episod de 25 de minute am aşteptat juma de oră şi nu era nici la jumătate... Iar timpul era risipit.

1 comentarii pana acum :):

Ink spunea...

Profu' di lojică n-o dus la Silvian şi tot aşe. Ne-o făcu' şinste colejiu' ăsta la care noi n-om pricopsit să bulim oachii în pajini cu câti o amandină.
Îmi trăiesc tinereţile citindu-ţi blogu', mamo. :)

Trimiteți un comentariu