Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 23 aprilie 2012

Este noapte...

Nu m-am mai atins de cateva zile bune de calculator, motiv pentru care nu mi-am facut postarea in care povestesc ultimele iesiri inainte de reinceperea liceului. O sa scriu cat de curand, poate chiar maine... Eu trebuie sa dorm si maine ma asteapta o alta zi la scoala si tot asa pana la minivacanta de 1 mai in care sincer inca nu stiu ce o sa fac... Apoi vine si Otaku, trec si tezele, verificarile si in doua luni sunt libera. ...Poate ca e prea devreme. Sincer, e dubios cum nu ma simt pregatita si nu sunt prea entuziasmata de ideea de "vacanta"... Insa nu pot face nimic in privinta asta, chiar de-ar fi sa stau toata ziua in casa la TV. Am sa povestesc totul cat de curand... Noapte buna! :)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu