Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 2 martie 2012

It's time we cannot buy.

   M-am reîntors la postat (a miia oară, ce-i drept). Chiar dacă am avut o perioadă mai naşpa, nu vreau să stric blogul, deci o să scriu... ce? Nu ştiu... Ce îmi trece prin minte, ce am mai făcut, lucruri cu care v-am obişnuit. Deschisă la sugestii sunt, oricum... Sugestii, întrebări, propuneri, bring them up!
   Poza pe care sunt destul de sigură că aţi observat-o am făcut-o acum două săptămâni, sâmbătă, când am ieşit cu Cătă şi Emilia în City. Mie personal îmi plac foarte mult feţele lor de BADASS *Cătă please don't kill me!*.
   Azi am ajuns acasă pe laaa 2 şi după ce am mâncat m-am aşezat frumos la PC, ştiind că am de făcut o postare în viitorul relativ apropiat. Am stat pe 9gag, am ascultat nişte muzică şi apoi am văzut toate videoclipurile lui AlduscaAkaCapusa, vloggeriţă din Constanţa.
   Mă gândesc tot mai serios să vă împărtăşesc câteva idei pe care le am scrise în agendă şi în care am început să scriu tot mai des de câteva zile, dar nu ştiu... ar fi mult de cenzurat şi nu ştiu cât de interesant va fi. În orice caz, aştept păreri, mai ales de la câteva persoane care poate se simt (anumiţi prieteni aşa-zişi cititori fideli xD ).
   Am vacanţă de la profa de română! Nu a venit azi la oră şi nu va ajunge nici săptămâna viitoare. Bun? Buuun! A venit, totuşi, o suplinitoare. Bun? Nu chiar aşa de bun, dar continuăm... Azi s-a întors la lecţiile anterioare, inclusiv la o fostă temă, şi anume de a povesti o călătorie cu peripeţii care, după cum v-am spus, la mine a fost excursia la Niji. Deoarece mă chinuisem ceva să o scriu şi profa nu mă ascultase, azi am fost cu mâna pe sus doar-doar să o pot citi. După ce am terminat de istorisit peripeţiile noastre în Capitală, suplinitoarea mă studiază şi zice: "Tu ai condei, copilule!". Bun? FOARTE BUUUN! De ce? Păi asta ar fi şansa mea îmi îmbunătăţesc media într-o săptămână. Mi-a spus că scriu frumos şi că ar trebui să exersez, norocul meu că nu era Andra pe acolo ca să mă desfiinţeze în doi timpi şi trei mişcări :D.
   Astăzi la info profesoara a fost prea absorbită de educarea unei profesoare de pian (zis şi Stinky) aşa că 9B-ul şi-a făcut de cap. Lângă mine, Corvin, Ştefan şi încă cineva se uitau la nu ştiu ce chestie pe Youtube, iar la 5-10 secunde respectivul spunea câte o înjurătură şi, fiind linişte în clasă, se auzea destul de tare, dar profa nu a schiţat nici măcar un gest cum că ar fi auzit.
   Săptămâna viitoare dăm test la chimie şi recunosc... trebuie să repet ceva mai bine formulele şi... TOT! Ultimul capitol m-a răvăşit rău de tot şi asta mă sâcâie, cu atât mai mult cu cât eu ador chimia şi mă simt şi prost că mă încurc. E unul din momentele alea deplorabile în care nu mai eşti bun nici măcar la ceea ce îţi place să faci şi încerci să te redresezi, dar vezi că te mai încurci pe ici-colo. La fizică ne tot ameninţă Ţapu' de vreo două săptămâni că ne dă test, dar nu s-a întâmplat până acum şi este foarte bine. La desen am început o natură statică şi îmi place foaaarte mult, mai ales pentru că mi-au ieşit chiar bine măsurătorile din prima.
   Referitor la 1 Martie, am pregătit pentru colege brăţări făcute din panglici albe sau roşii cu câte o floricică din FIMO :D Cătălinei i-am luat un medalion în formă de notă muzicală şi profesoarelor le-am dat câte ceva făcut de mine (mărişoare, brăţări, cercei...). Dirigăi am văzut că i-a plăcut foarte mult brăţara pentru că astăzi o purta şi mi-a şi arătat. Cred că am prin PC o poză cu mărţişoarele făcute ca să le vând (şi care au rămas intacte, în afară de inimioare). 
   Mare succes au avut brăţările cu panglici şi cele pe care le-am făcut din pietre naturale (piatră albă şi o fundiţă roşie), astfel că am primit o comandă de vreo 15 brăţări pe care am onorat-o cu succes. Anul ăsta nu am cheltuit aproape niciun ban şi mi-am câştigat ceva pe urma mărţişoarelor şi a brăţărilor, fapt care mă mulţumeşte pentru că strâng bani pentru 1 Mai în Vamă. Cutia milei mele e mândră de mine.
Cam atât aş avea de spus pentru acum. Vă las cu o melodie pe care am găsit-o azi şi care mi se pare foarte foarte drăguţă, inclusiv vocea Juliei Sheer.

1 comentarii pana acum :):

NEMO spunea...

:>:>

Trimiteți un comentariu