Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 23 februarie 2012

Aiurea... tot.

Am o stare aiurea si in ecuatie intra mai multi termeni: vremea de afara, liceul, prietenii... care se cam duc. Sunt obisnuita sa pierd si sa las persoanele dragi sa plece, stiu ca nu denonstrez nimic tinandu-le langa mine si daca ele nu imi duc dorul si nu fac nimic, atunci poate e un bine facut lor... Revenind la subiecte nu asa "albastre", am avut o perioada incarcata cu proiecte, teste si ascultari. La istorie am luat 10 la proiectul meu despre Vrajitorie in perioada Evului Mediu si profesoara mi-a pastrat referatul si un desen cu arderea pe rug, ceea ce e bine, am dat teste la istoria artei, geografie (sper sa nu imi scape ceva...) si ascultat la religie si NU A FOST CHIAR ASA USOR. Ieri a fost ziua tatei si i-am pregatit in secret o combinatie de budinca, frisca si biscuiti ce aduce mult a tort si am aranjat o masa buna de tot. Am terminat perioada mai aglomerata si ma bucur, tot ce vreau acum e sa vina primavara sa ma reincarc, pentru ca am o stare ciudata si nu imi place. Am devenit putin mai egoista cu cine era cazul, cu Cristina spre exemplu, care nu imi ordona ce sa fac in functie de interesul ei, ca apoi sa se comporte normal. Cand ajung la calculator o sa imi pun ordine in ganduri si fac o postare ca lumea pentru ca imi e dor sa scriu... Chiar imi este. Am avut ca tema pentru ora de romana de maine sa scriem o povestire pe tema Calatorie cu peripetii, iar eu am scris in 3 pagini ce s-a intamplat la Niji. Abia astept Otaku si vara, care o sa fie plina de concerte (Orange, Ursus, Timisoreana, Folk you) si multe multe iesiri, de care am mare nevoie. Dupa ce postez ma culc. Sunt destul de obosita in ultima vreme si visez mult prea mult... si il visez pe Tibi, ceea ce nu imi face prea mare placere. Chiar azi a venit sa ceara burete si chiar daca am zis nu, l-a luat si nu l-a mai adus. Cam atat.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu