Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 2 februarie 2012

Trebuie să scriu!

Make a promise to me now
Reassure my heart somehow
That the love that I feel
Is so much more real than anything

I've a feeling in my soul
And I pray that I'm not wrong
That the life I have now
It is only the beginning
Third Day and Lacey Mosley-Born Again
Deşi am chef de scris, nu m-am gândit încă la un subiect pe care să mă axez în postarea asta, aşa că o să mai povestesc de zilele astea.
Înainte să umblu prin memorie, mi-am amintit de zăpadă, ninsoare şi viscol şi de faptul că e posibil să dorm iar la bunicul meu în cazul înrăutăţirii vremii. Nu îmi prea place, dar e prilej de a sta la căldurică... şi de a sta şi sta şi sta, într-un cuvânt a lenevi.
Mi-am dat drumul la My Love în căşti ca să nu mai fiu distrasă de TV şi să îmi aranjez gândurile. În primul rând, mi-am amintit acum că am scăpat chiar prin urechile acului de diriga pentru faptul că am chiulit de la română luni pentru că auzisem că cei de la A au dat test şi cum eu nu citisem Cartea Nunţii riscam un 2 cât mine de mare. Absenţă mi-am luat oricum, dar cum mai aveam una de vineri, când nu am putut ajunge la şcoală, probabil diriga le-a motivat pe amândouă pe baza faptului că sunt o elevă conştiincioasă şi nu am făcut nimic rău. Da, ştiu, nu era bine, dar nu se va mai repeta (...cred). Reacţia Oanei a fost destul de tare: "Nu contează o absenţă... toţi am rămas stupefiaţi: MONICA A CHIULIT!".
...nu întrebaţi de ce, dar tocmai am revăzut trailerul de la Breaking Dawn şi... mi s-a cam făcut pielea de găină exact ca în sala de cinema. Oh, abia aştept partea a doua! Chiar dacă e ultima, cu siguranţă se va ridica la aşteptări şi va încheia frumos seria pe care o iubesc atât de mult.
După cum spuneam în postarea de aseară, ieri am dat test la engleză şi la ultimul punct am avut de scris despre o personalitate istorică pe care o admirăm. Eu: Vlad Ţepeş şi bineînţeles că am făcut referire şi la mitul vampirului care a inspirat atâtea chestii astăzi. Tot legată de şcoală este o fază oarecum haioasă din timpul orei de muzică, în timp ce profesoara corecta caiete, în colţul celălat al clasei Corvin vorbea cu Adina şi dintr-odată se lăsă o linişte din care se auzi numai:
-Şi cine e handicapată?
-Monica.
Toată clasa a avut o reacţie de: :o wooo!
Eu mi-am întors lent privirea către Corvin şi el se scuza în continuu şi eu, abţinându-mă să nu râd: Mersi!
Bine, în pauză mi s-a explicat că era o neînţelegere şi că Adina făcuse o schiţă în care eram şi eu şi cum Larisa mi-a făcut picioarele cam  mici şi părea un desen handicapat, de aici replica de mai sus.
De câteva zile mi-am pus tot felul de melodii pe card, melodii pe care le-am lăsat deoparte ceva vreme, melodii de genul Groove Coverage şi, una pe care o ascult nebuneşte, IAR, A year without rain şi nu îmi e absolut deloc ruşine să recunosc pentru că pur şi simplu e o melodie frumoasă şi merită.
Revenind la capitolul melodii, aş avea multe de arătat din ultimele obsesii, dar mă limitez la un videoclip per postare şi primul va fi cu melodia pe care o am ca ringtone: Adele, Rolling in the deep.


Cam atât pe azi. See ya!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu