Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 1 februarie 2012

Si cand nu am ce face ma apuca plansul. Melancolia se datoreaza (printre altele) faptului ca am inceput sa citesc Cartea Nuntii a lui Calinescu. Eu stiu una si buna: Nu imi place sa citesc, cel putin nu citesc din proprie initiativa. Cartea se afla pe lista lecturii obligatorie si la ce profesoara dementa de romana am (mi-e mila ca e dirigina Veronicai si a Andreei), m-am apucat intr-un final sa o citesc de pe telefon astfel ca nu o gasesc la biblioteca scolii si nu ma chinui sa fac drumul pana la cea judeteana. Revenind, am inceput sa dau apa la soricei dupa cat am oftat din cauza evolutiei relatiei dintre Jim si Vera. De oftica? Poate... intr-un mod foarte ciudat si de nedeslusit, dar mnah. Trecand peste... Azi am dat test la engleza, dupa care ne-a reamintit de spectacolul de Valentine's Day pentru care vrea afise, ultima oara spunandu-ne in a doua zi dupa vacanta de iarna. Imediat dupa, insa, s-a dus la 9D si s-a plans de faptul ca nu are cu cine lucra, desi eu mi-am exprimat de vreo saptamana dorinta de a participa si totusi... mai sunt 2 saptamani! Mi-am amintit acum sa imi scot din geanta desenul cu I love you primit de la Cata... macar ea :| ma rog, iar incep sa ma plang de perioada asta aiurea cu inimioare, "te iubesc" si nu mai stiu ce. Sincera sa fiu, un singur cuplu nu ma deranjeaza absolut deloc, din niciun punct de vedere: Vali si Iustin. Ei sunt asa de dulci incat nu pot fi geloasa pentru ca... Nu pot. Dulceata lor imi topeste singuratatea si ma fac sa visez, sa cred ca merit si eu sa primesc iar iubire la modul asta, poate cand voi mai creste. Asta e unul dintre motivele pentru care i-am invitat la spectacol... celalalt ar fi ca este si ziua de nume a Valentinei. As mai scrie, dar nu mai am caractere disponibile, caci sunt pe telefon. Revin cat de curand, ca inca nu am atins PC-ul. See ya

1 comentarii pana acum :):

Cătălina spunea...

Asa e,Vali si Iustin sunt absolut adorabili...si eu te iubesc :)

Trimiteți un comentariu