Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 4 februarie 2012

Red lights, grey morning.

Voiam azi din tot sufletul sa scriu o postare, dar nu m-am simtit in stare, apoi m-am luat cu desenat si altele. Acum ee... 17:50, iar eu intr-o sambata seara pe vremea asta stau in casa la TV. Cum HBO m-a dezamagit deja azi cu faptul ca nu aveam la ce sa ma uit dintre Valentine's Day care abia incepea si Prietenul prietenei mele, un romance in care o tipa iesi cu doi, se indragostese de ei si asa mai departe. Ma uit la Harry Potter si il admir pe Robbert Pattinson. Astept sa se faca 8-9 pentru ca ma suna Cata si am chef de vorba cu cineva... Ah, luni incepe Pariu cu viata! Nu, nu sunt cu telenovelele astea, dar m-a prins. Nu am niciun chef de Valentine's Day, asa cum stiti si de anul trecut. Mi s-a uratit de tot cu afisul ala cu tot. Vreau numai sa plec odata de acasa, preferabil in Vama, sau Otaku, sa ma simt libera, stapana pe deciziile mele.. Pana atunci, mai am de infruntat saptamani intregi de scoala. Cam atat momentan, sper sa imi treaca starea asta groaznica.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu