Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 6 ianuarie 2012

Packing.

Am inceput sa scriu o alta postare pe care nu o pot publica din motive obiective (nu vrea blogger). Incepusem sa scriu despre cum o asteptam pe matusa sa vina sa mancam si sa mergem la film: Gnomeo and Juliet.
Acum, insa, m-am intors si trebuie sa il sufar pe varul meu care face galagie si eu si asa nu am o stare prea buna.
Trenul pleaca la 19:15 si ajungem tarziu acasa, tocmai la timp pentru un somn bun in patul meu.
Ieri am fost la patinoar (din nou) si mai pe seara am iesit sa vedem luminitele care erau WOW!
Sincer, nu mai tin minte tot ce am scris, stiu ca am promis ca postez maine, dar acum nu stiu cat de sigura sunt ca va iesi o postare buna.
Cam atat pana acum. See ya...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu