Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 6 ianuarie 2012

Going home.

Sunt in tren spre casa. Sunt literalmente epuizata dupa ziua de azi si m-au luat si durerile de cine mai stie ce... Eh, o chestie stiu sigur: Cola la fiecare ocazie nu prea face bine, dar cui sa ii pese? Sunt fana Cola.
Acum cateva zile mi-am descoperit blogul pe StiriAzi.ro. Am ramas uimita si am cercetat pana am aflat ce si cum: Persoanele in cauza imi folosesc feedurile ca sursa de stiri: Titlul si un fragment de postare il poti citi acolo si daca iti place, ai link catre blogul meu pentru a citi tot. Okey, am inteles, sursa de publicitate si mi se pare destul de super pentru ca daca a ajuns acolo ma gandesc ca i-o fi placut cuiva. In prezent am acolo vreo 100 si ceva de postari si ca sa umbli pe site trebuie sa te inregistrezi (din cate am vazut).
Afara ploua. E frumos si totusi trist... Pacat ca e cam intunecat pentru ca nu prea am la ce sa ma uit si ma cam plictisesc.
Cam atat... La multi ani Ionilor si Ioanelor pentru maine!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu