Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 25 decembrie 2011

Sărbători Fericitee!

Nu ştiu cât de lungă o să fie postarea, căci va trebui curând să plec la bunicu' şi nu ştiu când mai apuc să scriu.
Zilele astea le-am petrecut mai mult cu prietenii: Iri, Cătă, Alex, Răzvan... acum două zile am fost la Ceainărie şi ne-am dat cadouri, apoi ne-am mai plimbat şi am ajuns pe la McD, iar ieri am fost cu colindul şi am strâns ceva...
Cum spuneam, trebuie să plec şi mama deja m-a anunţat că plecăm peste câteva minute. Vă las, scriu diseară(sper) sau mâine, când ai mei or să fie plecaţi.
Sărbători fericite, Saiko vă urează să aveţi parte de multă fericire, iubire, înţelegere şi noroc! :*

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu