Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 27 decembrie 2011

Perioada sărbătorilor.


Whoaa... În sfârşit am prins nişte timp liber, singură cu gândurile mele: Încerc să le ordonez, astfel încât să iasă o postare okey şi să nu omit nimic.
23 Decembrie.
Am început dimineaţa terminând ultimele cadouri: Un print pentru Alex şi cadoul pentru tata.
Am fost la ceainărie la Cărtureşti să dau cadouri. Au venit fetele, Răzvan şi Alex, băieţii neştiind de cadouri. Eu am ţinut cadourile băieţilor în tubul în care am şi desenele, pentru că, fiind print-uri, s-ar fi stricat. Ajung eu, Iri şi Cătă la ceainărie (băieţii întârziau): Plin. Aşeptăm noi să se ridice o tipă de pe acolo, să putem ocupa masa, între timp ne uitam la ceaiuri, dulciuri şi alte chesti spunând: Aşa o să cumpărăm şi noi când ne mutăm împreună!
Ocupăm noi masa, vine Răzvan. Mai tragem două scaune lângă noi şi începem să consultăm "meniul". Salivăm pe acolo după diferitele arome şi combinaţii, ba bine că apare şi Alex. Cum îmi vede tubul spune: Vreau să văd desenele! Eu: Cuminte, îl desfac mai târziu.
Se aşează, dezbatem noi mult şi bine despre ceaiuri şi într-un final se alege unul negru, englezesc, şi o infuzie cu multe chestii (provocând un efect numit de noi: halucinogen). Până s-a dus tipa să ne aducă tot ce trebuie, începem să dăm cadourile: băieţii rămân puţin surprinşi şi Alex promite să îşi ia revanşa. Am primit şi chestii foaaarte drăguţe de la fete, pe care le-am pus bine şi le voi păstra mult mult timp.
După asta, Alex s-a simţit dator să plătească ceaiul astfel că am mai rămas cu ceva bani. Am ieşit prin parc să îşi încerce noile "jucării" (petarde şi pocnitori primite cadou de la fete), dar vântul nu era de partea noastră. În continuare fusesem pe la McD, la Delfinariu unde am urcat la etaj şi acolo fiind o petrecere, am început să facem mişto-uri şi alte alea plus... Cel al cărui nume nu trebuie pronunţat aka Cuvântul cu F. (Irina nu mă bate)
După astea ne-am despărţit: Iri şi Cătă au plecat acasă, iar eu cu Cătă şi Alex am plecat să aşteptăm 312: Eu cu Cătă îl luam, iar Alex aştepta cu noi.
24 Decembrie.
Am mers cu colindul. Deşi seara precedentă mi-a dat Iri de repetat nişte colinde, eu nu am luat-o în serios şi nu am făcut nimic. Aşa că primele audiţii glăsciorul meu nu se prea auzea, astfel că ascultam şi băgat la cap ce şi cum se cântă.
Am fost cu cei de mai sus, adăugând şi pe Fish, un prieten de-al lui Alex. Cum am colindat numai cunoscuţii am început cu bunica Irinei, mai exact zona Delfinariu. Am mers pe jos, apoi, până acasă la Răzvan, la mama lui Alex, care nu era acasă, nişte prieteni de-ai lui Alex din zona stadionului, şi apoi în Tomis 3 la bunicii lui. La întoarcere am luat drumul spre Delfinariu, unde ne aşteptau părinţii Irinei. Am îngheţat, dar s-a meritat. A fost foarte frumos, amuzant şi toate cele, mai ales că Irina şi-a adus chitara, la fel şi Răzvan.
S-a râs mult, Alex ajunsese să ne ţină pe mine şi Cătă despărţite pentru că reacţionam foarte urât xD
25 Decembrie.
Crăciunuuul.
Am primit de la Moşu' nişte tăvi pentru fursecuri foarte drăguţe, cu model, dulciuri şii... pentru că este un moş troller, şosete xD
Pe la 11 am plecat la bunicu' (tradiţia familiei noastre), la 1 la naşi, apoi acasă căci am avut musafiri pe finii alor mei şi un prieten de familie. Am primit vreo două cărţi cu tutoriale de bijuterii, o pungă ENORMĂ cu dulciuri şi ceva bani xD
Crăciuciun ăsta a fost mai ok decât mă aşteptam, acum aştept să văd cum vor fi zilele următoare pentru că deja m-am cam plictisit :D
Cam atât, see ya!
Btw, în caz că nu mai apuc, sau nu mai am ce să scriu, La mulţi ani! şi petrecere frumoasă de revelion!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu