Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 21 decembrie 2011

La scoala.

Sunt la ora de mate si astept sa incheie mediile. Ora viitoare avem de prezentat proiectul la istorie si Oana cu Silvana nu au venit si proiectul e la Silvana. Nu am nimic la mine si sper sa vina daca nu... ei bine, poate reusesc sa vorbesc cu profa...
O sa ma asculte la mate, mai am nevoie de o nota pentru ca am fost la Cangur cand s-a dat testul.
Azi dam cadou colegilor si sper sa ii placa Simonei ce i-am luat pentru ca nu am avut nici cea mai vaga idee despre ce i-ar placea.
Ninge.
In sfarsit a dat prima ninsoare, dar nu e prea satisfacatoare avand in vedere faptul ca pe jos e apa si nu o sa se depuna nimic. Constanta, n-ai ce sa ii faci... Am iesit de dimineata cu Iri in curte si am incercat sa prind niste fulgi pe limba. Eram singura nebuna iesita fara geaca, doar cu puloverul... Ce mai conteaza?
Vreau sa fie o iarna frumoaasa, cu multa multa zapada ca sa pot iesi sa fac oameni de zapada, sa ma bat cu bulgari, etc...
Cam atat, nu mai e mult si ma cheama la tabla. See ya!
Saiko@mail

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu