Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 9 octombrie 2011

In love...


După cum spune şi titlul, sunt îndrăgostită. Şi nu-mi displace deloc :D De cine? Ce rost ar avea să vă spun dacă nu îl cunoaşteţi? Să îi spunem simplu... C.
Me and C. Ştiu ce ar spune anumite persoane: "De ce să risc când am suferit atâta?". Nu rişti nu câştigi, nu? Am aşteptat destul şi nah... Îmi este cu mult peste foarte bine acum. Da, e prima mea relaţie aproape şi văd şi eu cum este. Sunt emoţii dozate zi de zi, fluturaşi în burtică şi minte care nu se poate concentra cum trebuie. Sunt iar Monica cea aeriană şi încerc să păstrez totul în echilibru. Îmi iese? Nu ştiu. Sunt la început şi m-a luat pe neaşteptate starea asta de bine.
Tata deja a început cu glumele lui nesărate şi încerc să le ignor pe cât posibil. Eu m-am mai cuminţit în sensul în care fac orice ca să ies afară xD Prietenii apropiaţi deja s-au cam obişnuit cu mine aşa şi reacţia lor, în mare parte, e: "Aha, aha".

So... să vedem ce am mai făcut. M-am reapucat de anime. Am încercat câteva din plictiseală şi nu am tras niciun bilet norocos, aşa că am încercat recomandarea Cătălinei: Chobits. Anime-ul mi se pare foarte drăguţ -am ajuns abia la episodul 7-. Obsesie nouă în materie de melodii: In the dark by Flyleaf.
I’m scared to death of light and silence
Jesus kill me inside this

Raise me up to live again

Like you did, like you did.


Zbyyyee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu