Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 29 septembrie 2011

Enemy...

...ăst titlu îmi vine în cap acum. De aici continui cu melodia de la Flyleaf cu acelaşi titlu: ENEMY.
"I have made you an enemy
I have been my own enemy
I am asking for you
to forgive me
For everything

If you don't
you're worthy of compassion
If you do
you're a better man than I am


If you don't know,
you're my family.... Enemy
I'm sorry
Oh, enemy, family
Forgive me"
Am câte ceva de recuperat. Oricum, am început să scriu o agendă -primită cadou de ziua mea de la Iri-. E ca un jurnal, ceea ce-mi place foarte mult. Să vedem...
Luni 26,09,2011
-Test la bio, română şi.... ISTORIA ARTEI. Minunat. Şi mai am şi atelier...

Da. Am dat teste. La istoria artei am fost destul de miraţi -e primul an când facem- şi deşi au fost întrebări uşoare, unltimul punct a fost să descriem opera unui artist. Cel mai tare mă ofticam când vedeam colegele din faţă -să nu le spun altfel- căutând pe Wiki. Mersi!
P.S. De mâine începem englez cu Georgescu *evil face* Şi mâine desen TT___TT
Profa care trebuia să fie la noi a ajuns directoare adjunctă în locul ţapului. Acum o avem pe Georgescu de care se spune că e cea mai bună profesoară din şcoală -la materia ei-. :D

Marţi 27,09,2011
*"Love" ... un cuvânt care îţi dă toată viaţa, gândirea şi persoana peste cap... Nu e vorba de asta, ci doar de un început ce sper să nu aibă loc numai dacă merită.

Mda... spune şi nu spune multe. Sunt în impas, încerc să stau calmă şi să gândesc limpede.
*Am avut un moment de pace cu Cătă azi, vreo două ore. Am luat nasturi, am mers la McD, prin magazine şi pe malul mării.
!De încercat noua ceainărie.
Mă văzusem cu Cătă puţin -terminasem mai devreme-. Am mers să căutăm aţă de goblen -pentru brăţările şi codiţele ei-, nasturi... Am mâncat, am mers pe malul mării, am filmat şi am şi găst o ceainărie unde, citez, "Este oameni deştepţi!" =)).
*A fost stupid să dăm testul iniţial la geografie la ora de engleză. Geografia e stupidă. Asta e...
Daa.... rămăsesem singura clasă de a 9-a din liceu care nu a dat testul până în ora 10. Stupid.

Miercuri 28,09,2011
Testul la istorie, gonna be okay :P

Daa... am dat testul dictat. Era naşpa să citească textul şi apoi să pună întrebări cu tot felul de date pe care NU le puteam reţine şi era altfel cu foaia în faţă. Mă rog...
*Iri cam sare calul cu Teebeeh :-L Kinda easy. Wanna see my girls *inimioară*
Pe faza cu Teebeeh o înţeleg, dar nu ştiu ce e cu Kinda easy... ???
-Teebeeh e tâmpit!(...) e BOU şi punct.

Ştie Cătă ce şi cum...
-Dirigenţie yaaay! :x
Am avut ieri prima oră de dirigenţie. Bineînţeles, jumătate a şi fost chimie pentru că, de! Avem un test iniţial de dat.

Joi 29,09,2011
-Fizică. Temele la control. I'm good! *evil face*

Am fost ptintre puţinii cu tema făcută la fizică. Am scăpat de un 2 xD
Ore până la 3 TT______TT That's it...
-testul la mate de două ori, oh da! Foarte uşor :D Geografieee... sper să fie aşa toată ora: VORBĂ! :3
La mate Mădă şi Oana au copiat de la mine xD Cum eram pe numere, Mădă era pe diagonală şi Oana după Silvana. Din 8 exerciţii pe primele 6 i le-am scris Oanei pe foaie şi la sfârşitul orei m-a rugat Mădă să i-l dau şi pe 8 deci... am cam scris testul de două ori :)). Btw, cred că iau cam 10... Şi geografia, DA! Aproape am adormit...
-Student la religie. Săracul abia se descurcă cu noi :(. Nu înţeleg ce e cu toată lumea împotriva religiei pentru că mie una îmi place. I mean, I do believe in God and so on. Nici mie nu-mi place româna şi toturşi am dat testul. Let them be.
!De scris pe blog.
Iniţial am crezut că e student, dar apoi am aflat că e soţul profei -care se uita după fundurile fetelor-. A zis în glumă că să dă, test şi toată clasa a sărit ca friptă... Şi da, trebuia să scriu pe blog xD
Am terminat repede la muzică. Vreau la Niji. :"3 Vleau acuuuuuuuuuuuuum :o3
Daa... Mi-am amintit şi de Niji.
Axa are PIETRE ÎNCĂRCATE ENERGETIC! =))))))
Faza fusese cam aşa:
Axa: Am nişte pietre pentr zodia mea. *le scoate*
Oana: Vreau să pun mâna.
Axa: Nuu.
Me: Sunt încărcate energetic?! *făcând mişto*
Axa: Păi cam da...
Am rămas proastă... =))) Am pus mâna şi i-am scris Cătălinei, doar ştie ea cât am de faza de la Alex de acasă :"3 :)).

Cam atât. Voiam iniţial să am o postare tristă dar încerc să nu. See ya! *hug*

1 comentarii pana acum :):

Nemo spunea...

niaaaa,ai uitat sa zici de copilul care nu poate sa stea nici 5 minute cu tricoul pe el :> doamne cum faceai azi in pauza=)))))

Trimiteți un comentariu