Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 16 octombrie 2011

Frig.

A venit iarna de prin Octombrie. Cam devreme, nu? Trebuie să îndur frigul de afară -şi e ceva- şi mă cam enervează diferenţele astea de temperatură de gen caniculă vara şi îngheţ iarna. Datorită temperaturilor neîndurătoare am început un nou obicei, şi anume băutul de ciocolată caldă :x, cu nimeni altul decât Ciprian :D
Pe blog uit tot mai frecvent să scriu -nici nu prea am ce- şi asta nu îmi prea place, aşa că să revin la ceva de actualitate: MAI SUNT ŞASE ZILE! :x
Sâmbătă este Nijikon 2011 şi excursia plănuită din vară se conturează şi nu prea, în sensul în care sunt anumite minusuri legate de anumite detalii minore-cum ar fi faptul că nu ştim dacă o lasă, sau nu pe Iri-. Trebuie să punem la punct traseul -ce autobuze luăm şi cum-, având în vedere faptul că nu putem lua metroul, să ne aprovizionăm cu snack-uri şi să vedem cu ce ne îmbrăcăm astfel încât: să se potrivească la Niji şi să nu fie foarte ciudat la Hard Rock Cafe, să nu murim de frig şi să ne putem adapta în caz că ne e cald. Vedem noi xD Oricum, încă nu ştim sigur cine cum vine dacă vine... Mama nu ştie sigur, dacă ea nu vine atunci nu ştim dacă o lasă pe Iri, băieţii la fel nu ştim...
Am primit vineri la şcoală cartele de Orange cu 1000 de minute şi 10 MB de net pe mobil. Păstrez totul pentru Niji, ca să updatez statusul pe Pagina de Facebook a blogului şi să stau pe mess :D
Cam atât... see ya! :D
-P.S.: Vin cu poze de la Niji-Link

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu