Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 27 august 2011

La pictat.

Motto:
"I believe
What if I believe you, now?
Forgive me, relieve me
Please come back to life
Come back to my life..."
Flyleaf-Circle

Astăzi a fost o zi total altfel decât cum m-aş fi aşteptat, iar asta într-un sens foarte bun al cuvântului. Cred că o să povestesc amănunţit mâine. Oricum, chestia e că am fost cea mai mică, între cursanţi şi absolvenţi de faceultate de artă. Mi-am făcut şi o prietenă, anul doi :D. Am pictat Lacul Techirghiol. Eu am stat cu ea -am avut aproximativ locaţii şi orientări diferite-. A fost prima mea pictură pe pânză care acum atârnă în camera mea de perete. A fost super plus că profesoara m-a lăudat în continuu. Ofc, nu mă compar eu cu ceilalţi dar zicea că am surprins-o, într-un mod foarte plăcut.
Chalenge'u:
Day #5: A song that makes your turn up the volume on your radio.
Acela ar fi, cu siguranţă, Play and Win-Ya BB XD. Îmi aminteşte de banchet şi îmi place... :D


Acum nu prea am starea necesară plus că sunt cam... Mhh... Nu contează. Mâine se anunţă o zi... buuună. xD Sper să iasă totul ok :-s
See ya...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu