Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 26 august 2011

Din anumite motive...

...Nu am apucat să postez ieri. Am fost la cumpărat de rechizite.
Ca să recuperez de la Chalenge:
Day #3: A song you would like people to listen and think of you.

Iniţial voiam să pun Groove Coverage - She, dar m-am răzgândit şi aleg Little June.


Day #4: A song that explains your first kiss.

Chiar dacă e nedrept şi pun acelaşi cântec de două ori, nu am ce face. Cine ştie cunoaşte.



"And my Daddy said stay away from Juliet
But you were everything to me
I was begging you please don't go"

Damn, tears again!
Aşa... ieri am fost cu Iri la Carrefour. Ne-a dus mama ei şi au venit şi fraţii ei. Mi-am luat cam ce era necesar, ultimele chestii: Caiete, creioane colorate, bloc de desen, stilou XD. De acolo ne-a luat mama Irinei nişte şniţele pentru prânz (am fost invitată). Cum Iri e vegetariană, şi-a făcut provizia de peşte. Când am ajuns la ea acasă, am vrut să o ajut să deschidă conserva de peşte. Mama ei a spus să aşteptăm dar eu nu, căpoasă... Am vărsat tot uleiul din conservă pe mine XD Mama Irinei tot pe ea a certat-o (Scuze Iri :o3) şi pe mine m-a pus să-mi dau pantalonii jos să-i bage cu detergent. Mi-a dat Iri nişte pantaloni... Ne-am aşezat la masă!
Mâncăm noi ce mâncăm, toată lumea încerca să-mi ofere cât mai multe chestii, eu refuzam politicos. Desertul: ÎNGHEŢATĂĂ! Iar eu pe cale de a termina răceala asta XD. După ceva timp a plecat toată lumea şi am rămas singură cu Iri. Am intrat pe facebook, Youtube, SIMS! xD apoi a trebuit să plec daar... PANTALONII MEI ERAU PE SÂRMĂ! I-am luat într-o pungă şi am împrumutat nişte pantaloni scurţi de la Iri.
Aseară am ieşit la plimbare cu Cami -de câteva seri tot ieşim :D-. Am dat câteva telefoane să stabilesc ce şi cum în legătură cu duminică -grătar cu bandu', mai puţin Liviu care pleacă-. Am vorbit cu Cătă până pe la 1 fără ceva şi apoi m-am culcat. Azi m-am apucat de nişte curăţenie plus de bijuterii din FIMO şi mâine am un fel de curs sau nu am înţeles ce... Despre şi cu pictură, la Zilele Techirghiolului. O să merg cu o prietenă de-a mamei şi soţul ei. Sunt... curioasă. Nu ştiu cum o să fie.
Astăzi am murit de plictiseală dimineaţa şi la prânz: Nu a fost curent. Am vorbit la telefon cât am putut dar dup-aia toată lumea era ocupată. Geez...
Am să închei aici. Probabil revin mâine seară. Lov' ya! :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu