Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 29 august 2011

Nu am crezut că e posibil...

...dar am febră musculară datorată faptului că am râs până m-a durut burtă căci altă cauză nu văd! :))
Ieri a fost grătarul. Iniţial trebuia să mă întâlnesc cu toţi pe la 1 jumate la Podul de la Butelii, să le iau bagajele şi să merg acasă, ei venind cu microbuzul. Nu a fost aşa. Alex înţelesese greşit locaţia şi ora aşa că tata a luat bagajele şi eu am stat şi mers acasă cu ei. A fost o totală nebunie e microbuz plus că era înghesuială mare. Toată lumea se uita la noi, eram hilari. Mă sunase mama şi şoferul pusese nişte frâne de căzusem pe Alex (Gomen!).
Am ajuns într-un sfârşit acasă şi am făcut prezentările tatei, apoi i-a pus pe băieţi să îl ajute să care masa afară XD. Eu cu Iri şi Cătă am mers să... facem schimb plus că le luasem câte o brăţară de la Techirghiol :D. Am ieşit şi noi afară, am luat sucul şi am început să vorbim. Cătă adusese un album foto de când era ea mică aşa că ne-am uitat pe el... ŞI RÂS! (Elena fantoma! =)) )
Am adus şi eu albumul foto, m-am admirat... :)) Apoi am mers în casă. Am mers în camera mea unde am început să citim din cartea unei fetiţe de 11 ani a cărei lansări de carte a fost sâmbătă, la Techirghiol. Am citit AVENTURA TOPAZULUI PREŢIOS. Epic! Prinţesa Eliza, Doamna Scorbură, Veveriţa Nana, Mâncarea din scorbură, vară-toamnă-iarnă-primăvară, "s-a poticnit în faţa unui lac" şi probele au fost GENIALE!
Tata ne chemase să ne apucăm de frigătuile pentru vegetarieni -Iri şi Alex-. Tăiem noi roşii, alea alea... Eu m-am tăiat... de-a binelea! Nu-i nimic, sunt puternică!
Cătălina a adus şi DVD-ul ei de la banchet plus ce se filmase în ultima oră de dirigenţie. Aia da filmare, nu ca la noi. După aceea am început să ne uităm la Miss şi Mister banchet 2011. Nu am văzut prea mult pentru că tata terminase de făcut frigăruile şi Alex de făcut sosul Salsa. (Apropo de sos: venise cu un borbănel care avea nişte mirodenii pe fund, foarte puţine. Ne-a pus să gustăm dar cu vârful limbii că era PICANT. Iri, Cătă şi Răzvan cereau apă, nu mai puteau şi cică: "Să pui tot ce e în borcan!". I was like: WHAT?! Iar acum sosul este foarte picant şi mi-a rămas cam o crăticioară!)
Ieşim noi, ducem pâinea, farfuriile şi ce mai aveam şi începem să mâncăm. A fost delicios! :X Am mâncat şi prăjiturile surpriză aduse de Iriiar apoi, din nou, în camera mea. Am început să jucăm Europolis... cam vreo două ore. Între timp mai ascultam muzică, le arătam fetelor nişte bluze -Cătă ţinea morţiş să le vadă- şi POSTERELE MELE GENIALE CU JUSTIN BEIBER, JONAS BROTHERS, HANNAR MONTANA ŞI RIHANNA! Cătă şi Iri s-au ales şi ele cu câte un poster aşa că au fost mulţumite :)). După ce am strâns ce era de strâns, am plecat spre staţie unde am aşteptat cu ei să vină microbuzul. Când m-am întors acasă... curăţenie în cameră! Iar apoi m-am uitat cu ai mei la The Social Network. Cam atât. Chalenge'u care trebuie recuperat :D.
Day #6: A song that it's a cover:

Flyleaf-Stay, cover from U2. :D

Day #7: A song you hate:
Allexino & Starchild-Senorita
E atât de naşpa încât nici nu pun video! Nici nu îi înţeleg restu' plus că "Starchild" seamănă cu un englezesc pentru Adrian "Copilu' Minune"...

Eh, cam atât. Revin mâinee. See ya :P

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu