Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 6 iulie 2011

Time passes by.

Acum am observat ce repede am ajuns la postarea cu numărul 170 după ce m-am chinuit să ajung la 100. A lot of work, right? Blogul are un an şi ceva şi sper să o ţină tot aşa. Cititori am, nu mă plâng. A evoluat şi în materie de postări. Acum scriu chestii ceva mai "profunde" ca la început plus că sunt cu mult mai lungi postările de acum.
Aştept ora 3. Să plec odată din casa asta singuratică unde nu am mai nimic de făcut. De vreo 2 ore ascult muzică. Groove Coverage- Can't Get Over You. Pff... sunt aşa de plictisită că nu am nici idei, nici nimic. Casa e plină de dulciuri de la mătuşa şi mă străduiesc să nu le devorez. Ce pot face eu într-o oră şi 20 deminute? Hai să zicem că în 20 de minute mă pregătesc şi chestii dar o oră mi se pare mult. De anime nu am chef. De vorbit nu prea am cu cine. De desenat nu am chef. La TV nu e nimic interesant. Ahh, şi mai face şi FB-ul urât.
Close your eyes
And let me go my way
Cuz I can't
Baby I can't stay
Let me love you
Baby hold me tight
From days dawning
Deeper in the night
I won't kiss you
When it means goodbye
So leave me dancing
In november night.
Noaptea de noiembrie. Minunat sau, cum spunea cineva, "genial!".
Am observat că mi-a umplut tastatura de tempera. Şi că am o problemă cu space-ul iar asta nu suport.
Asta o să fie o postare scurtă -deşi nu suport să fac postări scurte dar asta e...-. Mă mir dar abia aştept şcoala. Nu suport vacanţa atunci când sunt singură şi nu văd mai pe nimeni în afară de sor-mea şi cei pe care îi văd zilnic. Mi s-a zis să mă bucur de vacanţa asta pentru că este cea mai frumoasă. Nu am nicio grijă, am intrat la liceu... Am scăpat şi de prinţesă! Acum realizez că nu o să mai văd fiţele Daiannei aşa des :x Plus că eu sunt şi boboacă so rullez pe lângă ea!
Închei aici. Am mai omorât câteva minute deci nu mai e o oră... cam 45 de minute. Bye!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu