Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 9 iulie 2011

Zile nebune şi arsură pe spate.

Motto:
"Dear Brain, sorry for overloading you with thoughts about him. Dear Tummy, sorry for all the butterflies. Dear Pillow, sorry for all the tears. Dear Heart, sorry for all the damage."

Plajă după plajă apoi plimbare şi iar plajă. Arsura de pe spate se datorează celor menţionate mai sus.
Am unghiile albastree! O să pun cât de curând o poză cu ele. Până atunci încerc să găsesc nişte inspiraţie să scriu. Tot ce am în cap acum este FLYLEAF. Mi-a dat Iri o melodie s-o ascult:
Flyleaf-Stay

Am mai găsit Something I Can Never Have şi e drăguţă. Am mai pus ochii şi pe ceva....:-? Sleepwalker şi Wispering Fingerprints. Le ascult mai târziu, acum rămân la cele pe care le ştiu.
Din casă nu voi ieşi prea curând. Arsura de pe spate mă omoară.
Inspiraţie, inspiraţieee nu am deloc :((

Ah! Am început să văd un anime. Hatsukoi Limited -First Love Limited-. Sooo funneh :)) E micuţ, 12 episoade aşa că sper să îl termin repede.

O să închei aici. Îmi pare rău dar chiar nu am inspiraţie.
P.S.: Voi schimba tema... cândva.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu