Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 20 mai 2011

On my way to school

Recunosc faptul ca am plecat tarziu dar ar trebui sa ajung la timp. Cica azi e targul liceelor si tare as vrea sa ajung si eu (prilej de scapat de ore). Ieri in pauzg d.inaintea orei de chimie am fost, ca in ultimele zile, afara, cu 8 A. La intoarcere (se sunase ce.i drept) am gasit.o pe profa in clasa (eu intrasem cu Iri si nu dupa mult a venit si Sorin). Ne.a pus absente si ni le motiveaza "cand nu o sa intarziem". Vai, e prima oara la mine si asa nu.mi pasa, poate s.o lase asa ca nu.mi bat capul XD
Deci WOW, am facut doua absente semestrul asa :))

Azi.noapte am avut un cosmar pe care nu.l voi uita curand o_o se facea ca eram a 9.a si tot pe dirigu il aveam iar eu toata vara facusem misto de el si acum zicea ca ii rupe capul faptasului daca.l prinde si eu aveam o caricatura cu el in geanta si era plina de semnaturi de.ale mele si Iri voia sa se uite la ea si eu eram speriata ca ma prindea dirigu XD Vaai ce urat a fost!
Revin mai tarziu sa va zic cum a fost la prezentare.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu