Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 21 mai 2011

Ieri...

Motto:
"Yes, I'm a girl. I push dorrs that clearly say PULL. I laugh harder when I try to explain why I'm laughing. I walk into a room and forget why I went in there. I count on my fingers in math class. I try to accomplish things when there is still time on the microwave. I lie sometimes to hide the pain. I say it's a long story when it's really not."

După târgul liceelor am rămas cu Irina, Cătălina, Ema, Isa şi Vero de la 8 D vrând să mergem să ne plimbăm. Ceilalţi au plecat şi părea că am scăpat dar profa se întoarce şi ne face cu mâna semn să mergem şi noi: Daaa acum! şi am fugit. Eu cu Iri şi Cătă am ajuns pe maul mării şi Celelalte trei s.au dus direct în Cărtureşri, în City. Eu m.am descălţat, mi.am suflecat pantalonii şi am intrat în mare dar oricum m.am udat. Apa era aşa rece! Mi.a plăcut, de mult voiam să încerc asta. Apoi stăteam întinsă pe nisip încercând să mă usuc-fără folos-. Fetele cântau melodii de la Flyleaf :x Am pus.o pe Iri să.mi dedice o melodie care i se pare că mi se potriveşte. Trist, mi.a dedicat fix melodia de acum mai bine de un an-Hey Monday - 6 Months.
Am plecat-eu tot cu pantalonii suflecaţi. Am mers prin Mamaia uşor până în Satul de Vacanţă, eu şi Cătă vrând să ne luăm iar câte un pahar de Colorant aka "Limonadă" de la Cuptorul cu Plăcinte. Eu mi.am luat două pahare (erau din acelea de unică folosinţă, mici deci să nu credeţi că cine ştie ce am băut XD), unul cu mere verzi, unul cuvisine. Întocmai şi.a luat şi Cătă iar Iri s.a limitat numai la unul de vişine. În faţa noastră era o piţipoancă ce mânca împreună cu iubitul. Respectivul se dusese să ia ceva de băut şi eu cu Cătă vedeam clar cum stătea ea, puţin mai având până să se urce pe masă XD Eu îi ziceam: Linişteşte.te, Cătă, o să te înneci :))
Vine tipul, beau ei limonadă... Piţipoanca râgâie zgomotos o___o RÂDEM! Începe ea pe acolo ţipă TOKYO HOTEEEL! Noi eram pe jos =))
Pleacă în sfârşit, prietenul ei întoarce capul şi ne face cu ochiul eu-da, nu e frumos, ştiu-: Fataaa... Ştiai că prietenul tău se uită după noi?
Ea s.a uitat la mine cu o privire ameninţătoare (sunt obişnuită) şi a plecat, apoi şi noi. Mergem noi frumos, întâlnim o fetiţăă :x Noi că Vaaai ce drăguţă e! Ea se ţine după noi. Ne aşezăm pe trotuar, ea după noi. Tatăl se chinuia să o ia şi ea nu! Într.un sfârşit am plecat noi şi nu a mai putut să se ţină după noi.
Am găsit un loc bun de picnic în Tăbăcăriei, apoi am intrat în City şi am mers la fete care au băut un ceai. Stăm noi, ne uităm pe geam când, ce să vezi? Băieţii de la 8 A! Hai să mergem să.i întâmpinăm. Intră ei, ne organizăm- ei se duc la jocuri nu ştiu ce să facă, noi 6 -fetele- mergem în liftul din spate XD şi sus-jos-sus-jos :)) vaaai...
Apoi am primit baloane de la o promoţie. Mai stăm noi, ieşim iar să mergem în parc... Se apucă băieţii de spart baloane, mergem noi ce mergem... În faţă la Piticot vedem nişte ţigani care vând baloane cu heliu şi vedem venind spre ei o ţigancă ce ţinea vreo 5-6 baloane din acelea de la promoţie. I.am zis lu Iri: Mor dacă ăştia vând baloane pe care le.au luat pe GRATIS!
Eu: Mă scuzaţi, cât e balonul?
Gipsy: 2 lei!
Eu: Eh, în City le dau pe gratis!
Gipsy 2: Ete să mori tu!
Eu: Da să mori tu!
Gipsy: Du.te şi ia.ţi!
Eu: Neaah... mi.e prea lene :)

Toţi eram efectiv PE JOS :)) Cum să vinzi baloane de la promoţii?! Uite cum fac ţiganii bani!
Ajungem noi, stăm jos... mai vorbim puţin apoi Ema, Isa şi Iri pleacă... Băieţii la fel şi eu rămân cu Vero şi Cătă. Mergem noi în Piticot (setea ne.a târât până acolo), căutăm ţâşnitoare... Stricată! Singura bună era cea de la ieşire dar ne convenea. Dăm noi drumul.... ŢÂŞTI! S.a făcut o băltoacă jos :)) Apoi reglăm noi apa, ne aplecăm eu cu Cătă să bem... Când mă duceam eu ea mă stropea. Când ea voia să bea eu îi suflam în apă şi se uda :)) Apoi am ochito şi pe Vero când... În spatele nostru un băieţaş: Vleau să beau apă!
Meh: Mama ta nu te.a învăţat să aştepţi?
Copil: Ce?
Cătă: Să aştepţi.
Copil: Să astept? (cu S)
Cătă: Da.
Copil: Bine, astept.
Cătă: Acum poţi să bei!
Copil: Plecaţi!
Se chinuie el acolo, nu ajunge le stropitoare... Vai cât am râs.... Nu zic mai multe, Cătă ştie :))
Apoi am plecat. Vero acasă şi eu cu Cătă cu 102.
Happy end :x

Fază tare în autobuz când am plecat spre târg:
Cosmin de la 8 A aka Commy stătea în spate ca majoritatea colegilor. Eu cu câteva fete în faţă. Voia un moş să treacă şi Commy îl trage de ghiozdan iar moşu începe nervos să urle:
"10 ANI DE PUŞCĂRIE AM FĂCUT, AM 60 DE ANI! ŞI EL VINE SĂ ÎŞI BATĂ JOC DE MINE!! -beeep-beeep-beeep-10 ANI DE PUŞCĂRIEE!!!"
Profa săraca încerca să.l liniştească, el nimic! A coborât la aceeaşi staţie ca noi.... Eu cu Cătă eram speriate:))

Ahh... zi frumoasă!

Btw. M.a reapucat febra Vocaloid:

Ura-Omote Lovers sung by Miku




Puzzle sung by Miku




Sorry To You sung by Gumi




Rotten Girl, Grotesque Romance sung by Miku -a little bit strange-




Love Disease sung by Luka




1/6 sung by Miku




Şi favorita mea, lăsată la urmă:
I Want To See You sung by Gumi




Cam atât pe azi... Mai scriu când apuc.
:D

Even if it.s not delivered
I.ll feel it...
Gumi

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu