Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 18 mai 2011

Nu am mai scris de mult...

...de atât de mult încât nici Blogger nu mai reţinea parola XD De câteva zile mă gândesc în continuu la un subiect, chiar mai mult şi mai ales la un titlu. Dat fiind faptul că am deja unul, a fost muncă pentru nimic. Let.s see...
Spectacolul a ieşit grozav! Am avut o groază de emoţii mai ales că a filmat şi TV Neptun.ul şi yaay... am apărut o secundă la TV! Banchetul a fost BESTIAL :x Teze la română, mate isto date. Verificări date la modelaj şi pictură, mi.a mai rămas desenul şiii....
Pe 2 şi 3 Iunie, cred, examenele de admitere. M.am hotărât: Dau la desen (obligatoriu) şi modelaj (se iau note mai mari şi nu e atâta muncă-mai duc nişte sârmă pentru armături). Apoi română şi mate pentru care am, iar, emoţii.
Poate îşi mai aminteşte cineva ieşirea la iarbă verde despre care vorbeam acum cred că... 2-3 luni? Eh, nu am reuşit nimic de 1 mai aşa că planific totul pentru duminică. Teoretic suntem ok, avem nevoie de aprobarea părinţilor. Vom veni eu, Iri, Irinuca, Vero, Sorin, Erdal, Andreea, Ana şi Cătălina :x Când? Duminică, pe la 12:30. Unde? Parcul Tăbăcăriei, întâlnirea în faţă la City. Ce aducem? Păi destule... Cartofi prăjiţi, sucuri, pizza, dulciuri... multee :x

Să vedem... Fostele idei de titlu:
Una fusese ceva gen: Am pierdut.ooo!!!! Şi anume insigna mea "tru" cu monstruleţ :( Dar am găsit.o azi deci sunt bine! Mă mai gândisem să scriu despre cum Iri ma convertit la Flyleaf, bucurându.se că sunt a 7.a persoană la care reuşeşte. Sunt pur şi simplu obsedată :))
Btw, am terminat şi pus pe YT filmuleţul cu clasa :x Acum trebuie să fac alte poze, separat, pentru filmuleţul de sfârşit de an :x Şi spectacolul! Avem de lucru şi atât de puţin timp... Abia aştept ultima oră de dirigenţie să văd ce comentează dirigu. Astăzi fază la sport:
Iri: Monyy... hai să mergem la umbrăă...
Eu: Okee
-umbra era unde jucau băieţii fotbal-
Dirigu: Don.şoarelor, unde mergeţi?
Eu: La băieţi!
Iri: La umbră!
Dirigu: Ia lăsaţi.i voi pe băieţi în pace!
Iri: De ce ai zis de băieţi?!
Eu: Ăăăă... nu ştiu :D

Eu şi băieţii :))

Fiindcă tot vorbeam de Flyleaf, aci vă prezint câteva piese care m.au obsedat de.a binelea! :x
-ordine cronologică-
Fully Alive-Luată de la Ana :x


All around me- Videoclip genial :x

I believe you, I believe :x

Again

Love the way that your heart breaks...
Iubesc versurile :x

Sorrow


Believe in dreams - cântată de Iri şi Cătă la spectacol :x


P.S.: Sunt silită să ies... continui. Promit! Intru cât mai curând şi scriu! :D
Byez!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu