Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 11 aprilie 2011

Dragul meu...

...aşa trebuia să se numească postarea începută ieri dimineaţă. Deoarece acum e de negăsit deşi am salvat.o, trebuie să o rescriu. Ştiu, puteam schimba titlul, dar nu am vrut! Nu stau să mai scriu ce.i cu el, de ce e şamd *da, chestii pe care le scrisesem ieri*. O să scriu altă dată despre excursie dar pun azi clipul terminat mai devreme. Şi pentru că nu am idee cu ce să încep voi face un lucru pe care l.am mai făcut de atâtea ori şi anume: Ce fac acum?
Ehh... ascult muzică (Miku-World is mine~~The number one princess in the whole world! :x), scriu pe blog (logic, nu? XD), mă doare burta (poate nu trebuia să încep ziua cu Finetti :d)... Trebuie să mă apuc de proiectul la franceză dar nu vreauu :)) mi.e prea bine pe scaun, nu vreau să mă dau jos *copilării, ştiu XD*.
Melodiiee:

Look into your heart and you.ll find love love love :x

Şii să nu utăm de Nebunii 8 B RETURNS:




Văd că se aude foarte prost dar nu e vina mea! ImageShack nu e bun dar nu mai stau să îl upload.ez în altă parte :)) E scurt, ştiu... dar vor mai fi *şi ele scurte... NU MAI AM PREA MULTE POZE UTILIZABILE!* Sper ca la acesta să nu se mai comenteze pe cât la ultimul... Am încercat să caut poze mai bune...
Dacă e cineva care caută melodia ştiu eu, sau nu îi ştie numele *am mai întâlnit* se numeşte ~Seek Bromance. Cât a putut să o asculte Adiina în excursie... XD
Aşa, cam atât momentan... Sper să scriu curând :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu