Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 10 aprilie 2011

Seara...

... Si inca nu am postat postarea oficiala inceputa de dimineata. Cine stie, poate o termin maine de dimineata. Nu am chef de nimic dar totusi nu vreau sa las blogul pustiu. Va promit ca nu mai dureaza mult. Cel putin in vacanta ma voi apuca serios de repostat cu poze, cu video melodii etc... Plus schimbatul temei, nu am uitat!
Ce fac? Pai stau si ma uit la gramada de lucruri din jur: pensule, paleta, apa, foi, picturi si desene, tempera, creioane, stilou, carti de mate, caiet, papuci...
Am mancat clatite. Ironic cat de mult am regretat dupa ce le.am asteptat atat. Prima oara cand mi.as fi dorit sa nu fi avut Finetti. Dar am trecut si peste asta.
Maine am pretesare la mate *la romana am luat 8-ma mir!*. La mate nu.mi mai e asa frica... Maine mai sper sa termin noul filmulet cu nebunii 8B. Daca imi aduce Ana CD.ul anul asta il pun si pe el. Din pacate am o mica problema cu MP4 si anume ca nu il gasesc. Asta nu inseamna ca l.am pierdut! Il recuperez eu :) nu mai risc sa pierd lucruri dragi si sa ma obisnuiesc apoi cu gandul ca nu le voi mai vedea.
Am de facut rolurile pentru spectacol si de impartit lupul, capra si varza *apropo, imi place joculetul. Pacat ca e prea usor*. Mai am de facut 18 compuneri pentru marti, proiect cu catedrala Notre Damme de Paris pentru maine deci sunt maxima!
Nici sa dorm nu am putut noptile astea... Ba visez un baiat, ba pe nu stiu cine... Inteleg ca sunt obsedata dar 14 ore de obsesie continua imi sunt de ajuns... Cred eu.
Eh, inchei aici momentan.
Noapte buna.
Saiko@mail
P.S.: nu.mi mai poci numelee! :-L *te stii tu*

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu