Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 17 aprilie 2011

Alte schimbări pe blog...

Image and video hosting by TinyPic
...şi eu una sunt destul de mulţumită de cum arată acum. Nu mai vreau să schimb! Decât dacă sunt persoane nemulţumite....
Singurul lucru pe care *probabil* îl voi schimba va fi banner.ul care deşi era făcut de Flee şi îmi plăcea, era mult prea mare aşa că îi voi face o comandă urgent * şi aşa suntem în vacanţă*.
Mă reapuc de scris!
Azi m.a trezit tata pe la 8
"Monica Monica... Trezeşte.te... începe concertu lu' Pink!"
"Da?! Undee?!"
"Pe HBO!"
M.am uitat la Pink până pe la 9 fără 10. După aceea m.am dus repede să mă spăl şi să mănânc pentur că la 9 avea să înceapă Letters To Juliet. Mi s.a spus că e un film... drăguţ şi mi.am dat seama că o să plâng dar voiam prea mult să.l văd...
...şi am plâns! Au fost faze extrem de drăguţe *Vero, dacă apuci să vezi 500 Days Of Summer să încerci şi Letters To Juliet!*, triste şii... LOVESTORY... Taylor Swift.
Da, ştiu că multă lume nu ştie ce am eu de împărţit cu ea de nu o suport. Acum nu mai împart nimic, dar... stai. Nici nu ştiu de ce făceam aşa...
E frumoasă, e celebră, e talentată. Are pe cine vrea ea să aibă. De ce m.am mai consumat? Nu contează... Cert e că melodia a trezit anumite amintiri... Ştiţi, e ciudat câte chestii mărunte pot să ţin minte. Poate ar fi considerate de multă lume nimicuri dar mie mi.au rămas foarte bine întipărite în memorie. Momente unice şi "în fundal" Lovestory... Ironic!
Să revenim la film... Mă repet: am plâns! Povestea în sine mi s.a părut romantică (căutarea şi găsirea persoanei iubite şi pierdute în urmă cu 50 de ani), tristă... Plus faptul că avea legătură cu Romeo şi Julieta: scrisorile către Julieta, Verona, casa familiei Capulet plus balconul. Iubesc piesa de teatru şi mai iubesc şi anime.ul. Da, se zice că întotdeauna cartea e mai bună dar de data asta anime.ul, prin faptul că a fost ceva mai diferit şi mai dramatic, mi.a plăcut enorm. Nu o să uit seara în care am terminat de văzut anime.ul... Am plâns ca un bebeluş. Cred că găsesc postarea dacă o caut puţin...
---------------------------------
Deci nu e postare...
Acuum ascult
Hey Monday- 6 Months
Mi.e dedicată de Iri acum un an. Ce vremuri! *parcă aş fi babă*

Şi dacă tot sunt aici, vreau să le urez Onomastică plăcută! tuturor persoanelor care îşi serbează azi ziua de nume inclusiv NADIA FLORENTINA! *evil laught*
Byee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu