Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 17 aprilie 2011

Florii

Image and video hosting by TinyPic
...ceea ce înseamnă că mai e o săptămână până paştem fericiţi!
Diseară merg la denii cu Cami, Alexandra, Ruxy, Dany, Cătălina şi Ionela. Uuuu... paranghelie la bisericăă :)) Bine, zic şi eu o rugăciune ceva acolo că nu sunt chiar aşa de nesimţită. Plus că rugăciunile ajută :D Să nu mă credeţi acum vreo evlavioasă dar... aşa e!
Îmi amintesc noaptea de Paşte de anu' trecut (nu, aici nu mai am nevoie să recitesc postarea). Lumânări, prieteni aproape, mesaje şii... un telefon de Paşte Fericit! Frumos :D
Anul ăsta, sincer, nu mă aştept să primesc nimic în afară de mesaje şi restul. Să fim sinceri: banchet, excursie şi restul. Iepuraşul nu dă spargeri la bănci ca să îmi ia mie ceva frumos. Stau cuminte şi aştept mesajele (să nu îndrăznească cineva să nu.mi trimită măcar atât!:)) ). Nu vreau cine ştie ce texte Copy-paste.ate de pe net. O urare sinceră, din inimă, îmi e de ajuns. Dar înainte de Paşte... TREBUIE FĂCUTĂ MÂNCAREA! Proces la care asist şi eu :( Obositor să faci atâta mâncare pentru doar patru persoane, pentru 3-4 zile...
Anul ăsta nu vreau să plec nicăieri. Nah, dacă ne cheamă naşii bineînţeles că or să mă ia -măcar aşa mai fac şi eu rost de bani XD-, la bunicu' sigur ne ducem dar la el chiar vreau să merg. Zile obositoare astea de Paşte! Mai ales că nici nu ne refacem bine şi hop vine şi şcoala.
Nici măcar două săptămâni!
Închei aici. Mor de foame plus că trebuie să.mi fac şi băiţă. Byee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu