Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 6 martie 2011

Zilele astea...


...au trecut repede...
Vineri am făcut atâââtea poze... O să pun câteva şi aici. Ieri am făcut... treabă... şi teme! Săptămâna asta avem inspecţie *nu mă dau în cânt după ea*.
Cel mai naşpa este că au voie inspectorii să ne ia caietele să le controleze şi nu prea vreau asta *ştiţi cum e... o inimioară acolo, o glumă dincolo...*
Când am început să scriu aveam atâtea în cap... acum NIMIC.
Ah, m.am apucat de School Rumble. Anime - Vero, nu.mi reproşa nimic în caz că te apuci de el şi nu.ţi place. Comedie... îmi place! :x
Vorbind de inspecţii... o să am destule... Română, mate, isto, la specialităţi, deci încă trei, dirigenţie, probabil religie, engleză, franceză... MULTE!
Joi s.a făcut şedinţă cu părinţi de la clasele de a 8.a pentru banchet. Va fi la restaurantul Dorna din Mamaia. Şi da, mă duc! :x Sunt încă în dubii cu rochia şi restu. Partener nu vreau *ştiu eu nişte PERSOANE -o persoană adică- care salivează după Emiiil....*, merg cu feteleee :)) A sunat ciudat dar Iri şi Rux cel puţin vor merge cu mine. Tre să fim minim 3 persoane deci e suficient :D Eram vineri la şcoală şi ne gândeam fiecare profesor ce ar face la banchet :)) Cel mai tare mă va deranja, probabil, mirosul de fum de la ţigări. Dirigu va sta într.un scaun, frumos, de la începutul serii până se termină banchetul *poate adoarme pe acolo, cine ştie =))*.
Am vorbit cu mama, se pare că în dimineaţa respectivă va veni tata să mă ia. Abia aşteept. Banchetul va fi cândva între 1-15 Mai *până pe 5 sunt examene aşa că de pe 5 pe 15*. Părinţii au hotărât să ia o singură sticlă de şampanie pentru toţi şi atât. Băieţii bineînţeles că se plângeau pentru că ei vor beuturăă... Dar s.au simţit mai bine pentru că au aflat că va fi bar. Nu v.am spus că vom avea un DJ PROFESIONIIST! :)) Waaa... şiii... PAZĂ şi PROTECŢIE!
Anyway... o să pun pozele şi închei. Să.mi ţineţi pumnii pentru săptămâna viitoare. :-s
Poooozeeee
Eu şi Vero... Rux, Vero şi euu... Nebuneleee... *biletul de care Nadia era aşa de mândrăă...* Favorita mea *sau printre ele!*- făcută de mine *sau Adiina?*. Vero-Adiina-Ratonu-Nadia-Rux XD Încă una care.mi place mult *nu e întoarsă... sorry!*. Poză aproape să fie stricată de Archip, noroc cu mineee! Şi restul colegilor care s.au adaptat repede :D Adiina-Rux-EU-şiii fotomodelul de Veroo :))

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu