Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 9 martie 2011

Fularul meu albastru...


...mi.a ţinut azi cald şi m.a ajutat să nu îngheţ... De aceea am vrut să.i dedic lui titlul...
Nu am mai tastat de ceva timp şi de aceea mi se cam împleticesc degetele :((
Să vedem... am multe de spus şi am cam uitat...
Luni...
Trebuia să avem cel puţin două inspecţii. Nu am avut niciuna. Nadia a fost chemată *fiind şefa clasei* la consiliul elevilor. Acolo, la discuţia cu inspectorii, a minţit la greu. Chestii gen ne înţelegem foarte bine, nu ne certăm, ne plac profesorii şamd...
Fază tare la enlgeză... cum o mare parte din clasă e înnebunită după RObotzi, la ora de mate, tabla fiind proaspăt ştearsă, profesoara se chinuia să scrie, a zis cineva Apăsaţi! iar apoi toată clasa Apasăăă! când profesoara zice Lăsaţi.o mai moale cu RObotzii...
Tare a fost faţa lui Erdal care zice V.aţi uitat la RObotzi?! puţin stânjenit :))

Luni seara.. am plâns... Dacă ar fi fost o persoană dragă sau ceva aş fi înţeles... Dar nu. Copila de mine a plâns pentru că s.a rupt piciorul *lăbuţa* ursuleţului ei. Ştiu că sună penibil, imatur... Dar înseamnă mult pentru mine. Mă ştie *ca să spun aşa* de când m.am născut so... Am plâns *chiar dacă poate fi cusut*.

Marţi...

Ne aşteptam să vină inspecţia la modelaj. Nu a venit nimeni, plus că nu am avut chef de modelat nimic.
La română am avut prima inspecţie dar inspectoarea nici 5 minute nu ştiu dacă a stat. Nouă ni s.a spus să zicem că a stat o oră întreagă.
La istorie am avut următoarea inspecţie. A decurs totul normal, Vacea ne.a salvat! A început să înveţe, ceea ce ne uimeşte pe toţi. La fel e şi cu Auraş la matematică. WOW! Marţi s.a gândid şi Olteanca să dea pe la şcoală. Probabil o plictisim prea rău şi de aceea nu mai dă pe la ore.
La cea de.a doua oră de română am fost la Multimedia să vedem O scrisoare pierdură *primul act*.
La civică am vorbit. Mult. Erdal i.a spus profesoarei cum că o imit foarte bine pe fosta profă de franceză *Titz XD* şi m.a pus să.i arăt. Eu nu şi nu, după care mă ruga toată lumea din spatele meu. Le.am făcut câteva feţe, de ajuns cât să râdă, şi au încetat. Erdal, în schimb, a început să.l imite pe dirigu.
Dirigintele nostru s.a lăsat de fumat! Oră de oră ne spune:
-Măăă... iooo vedeţi că m.am lăsat de fumat... Aşeaa... Deci când treceţi pe lângă mine, voi ăştia, fumătorii, vă simt imediat...

Azi...

Am aşteptat *iar* inspecţia la pictură şi tot n.a venit nimeni. Faza orei a fost când Cristina a încercat să dilueze cu apă culorile pe bază de ulei *cadou de la mama sa XD*
Apoii... la sport am dat proba *nu spun că n.am fost la ultimele ore, nu am exersat decât 2-3 minute şi mi.am mai şi sucit gâtul şi încă doare*. Erdal s.a luat de "Bling Bling"-ul meu :-L
Nimic interesant... la engleză aşteptam inspecţia şi NU A VENITT!!!

Melodiile după care am fost înnebunită în ultima vreme:

Avril Lavigne- What the hell


You can.t save me...

Tipic mie să.mi placă o melodie de la Avril... next:

ROA- Ne place



Eiii... asta e ceva nou şi chiar dacă la început mi s.a părut stupidă, acum a prins şi la mine melodia asta...

Taxi- Cele două cuvinte...



Nu putea să mă ocolească mania asta... Melodia îmi aminteşte de o discuţie de la modelaj de acum ceva timp... Ascultam melodia asta *Erdal nu era*... S.a lăsat liniştea, numai melodia se auzea... S.a terminat frumos: Te iubesc! Adiina:
...De câte ori am auzit vrăjeala asta!...
No comment, pentru că noi am aprobat...
Ora de modelaj e cea mai deschisă... Mai ales că ascultăm muzică şi mai zicem câte ceva gen Cât am plâns la melodia asta...

Tim Berg - Seek Bromance



Just love it!

Ultima dar nu cea din urmă...

Miku Hatsune & Luka Megurine - World.s end dance hall



Ce pot spune... obsedată de ea!

Cam atât. Zâmbiţiii!!!

P.S.: Se poate să apelez la nenea Goagăl AdSense să mai fac şi eu nişte bani de buzunar aşa că nu vă sfiiţi să daţi click.uri dacă apar reclame pe aci XD :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu