Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 13 martie 2011

Duminicăă...


...E aşa frumos afară! Am fost mai devreme la pâine şi am văzut asta. Şi ieri fusese frumos dar cine să iasă din casă?
De când nu am mai scris? Ah, de miercuri... Să vedem:
Joi:
Morărescu mi.a dat 9. 9!! E destul de bine având în vedere criteriile de notare. Plus că mă pot perfecţiona. La ora de muzică a stat şi jumătatea cealaltă de clasă cu noi. Nu toţi, dar destui.
Mă enerva faptul că profa ne dicta nouă şi ăia completau. Profa ne întreba pe noi şi răspundeau ei. Profa voia să ne pună nouă note dar de unde, că tot ei răspundeau..
Am luat 10 la muzică *ce cântăreaţă celebră o să devin!*. Latinăă... ne.a ascultat. Eu am scăpat pentru că am răspuns săptămâna trecută *sau acum două săptămâni?*
La chimie profa a făcut o criză de nervi *e foarte haioasă când se abţine să nu urle XD*. Ora viitoare dăm test, dar nu o să fie cine ştie cât de greu... părerea mea!
La mate ne.a predatt... iar apoi Fizică. Până să vină domn director, Erdal a început să zică *pentru că Ţapu prinsese pe câţiva la fumat* cum că ar fi tare să vină cu hainele sfâşiate, să sângereze... Să se aşeze şi să ne predea. Până să termine a venit Ţapu şi a început ora. După ce ne.a predat el acolo *nu zic că ajunsese la o parte în care ne întreabă Şi nu ştiu ce se măsoară înn... Nu şi.a învăţat nimeni lecţia pentru azi, aşa? -logic că da, noi dintr.a şasea până acum nu ştim o boabă de fizică... el ne dă note numa pe referate :))-*
O scoate pe Irina la tablă, îi dă o problemă relativ simplă *mă repet... cine nu învaţă de unde să ştie? :))*. Ea rezolva acolo şi nu pusese o linie de francţie, la care Ţapu: Dacă nu pui linia aia de fracţie unde trebuie te omor! *Eu, Erda, Iri şi Ruxy eram pe jos :))*
Nu după mult o trece şi pe săraca Vero la tablă. Face ea ce face acolo, se bagă Ţapu peste ea, ne ia cu formule extraterestre şi la sfârşit Vero a realizat faptul că este paralelă cu fizica *ca noi toţi de altfel :))*
Apoi acasă.
Vineri...
...ne aşteptam să avem inspecţie la dirigenţie. Nu am avut! La religie la fel. La română profa nu a venit pentru că a fost plecată la şedinţa cu inspectorii. Noi am avut două ore libere. Am făcut schimb de haine, parada modei, l.am machiat pe Raton... Făcusem şi nişte poze, poate le pun la sfârşit.
Iri a filmat dar nu ştiu dacă voi primi vreodată toate filmările *sunt şi de astă.toamnă, de când mersesem pe malu mării cu Adiina şi Ana*
La ora de mate am ieşit să mă asculte profa. Nu ştiu... când ies să fiu ascultată mă blochez... pur şi simplu mi se goleşte mintea de tot, plus că am făcut şi puţină febră! Zic eu formule pe acolo, mă blochez, îmi spune profesoara că pot să merg la loc eu
Eu-Doamnaaa, vă rog nu.mi daţi notă micăăă!
Profa-Dar cum să.ţi dau? Ai ştiut majoritatea formulelor. Dacă îţi dădeam 5 şi nu ştiai 4 atunci mai ziceam dar aşa...
Eu-Aaah... :D

Când să ne apucăm de scris realizez că mi.am uitat penarul la Mădălina care stă chiar la uşă iar eu chiar la geam, destul de departe! O întreb pe doamna profesoară:
Eu-Umm... doamna, pot să merg până...
Profa-Ooo... daaa, du.te unde vrei!

Am rămas puţin mirată, toată lumea se uita la mine ciudat. M.am dus, mi.am luat penarul şi m.am întors la loc dar nu pentru mult timp deoarece am ieşit să rezolv problema.
După ora de mate, WEEKENDD! *Cum îi spunem noi la şcoală-viichendd! XD*

Ieri mi.a luat mama comanda de FIMO. Am făcut aseară nişte cercei şi chiar îmi plac. Mai fac nişte perechi şi îi bag la copt. Azi mi.am făcut curăţenie generală pe "masa artistului". E masa e care ţin eu tot ce ţine de mărgele, ace, aţă, mult FIMO *a trebuit să arunc o mare cantitate de FIMO întărit *mai bine zis pietrificat* la gunoi TT__TT*, cerceluşi făcuţi de mine şi altele.
A luat ceva timp mai ales:
-Amestecarea FIMO.ului mai puţin întărit *care a mai putut fi, totuşi, salvat* cu FIMO proaspăt *mi.am rupt mâinile*
-Strângerea TUTUROR mărgeluţelor căzute pe masă *şi erau o groază*
-Sortarea zalelor, a acelor, a tortiţelor şi a ce mai folosesc pentru cercei
-Dezlipirea şi aruncarea FIMO.ului preistoric la gunoi

Biine... plus că între timp eu mai scriam şi mesaje şi mă opream din lucru aşa căă... Da, da... sunt o leneşă, m.am mişcat greu dar... acum e curat! :D
Am făcut nişte modele de cercei drăguţe aseară *ştiu, mă repet* şi vreau să le vând *cum? Găsesc eu...*. Nu scup, 2 Lei perechea! Ieftin, să vină cât mai multă lume *exagereez* şi să îmi scot banii pentru următoarea comandă *că mama s.a enervat pentru că îl risipesc*. Planuri planuri... vedem noi ce se realizează...
Vreţi poze? Okay:

Pozăă de grup, Adiina- Nadia şi Lavinia, Mădă şi Vero, Ruxy şi Ratonu, Ana-Adiina-Nadia, Capul lui Artene-Vacea în spate-Ratonul şi Archip, Ratonul *momentul lui de glorie aka cânta pentru fanii lui*, Irina filmând, Ratonul cu botul fostei profe de mate *seamănă!* şi Adi, Ratonul şi Artene, Mădă în braţele Adiinei, Ratonul şi Artene şi aici la fel.

Zâmbiţii!

P.S.: Ora postării e cea reală, când sau Publicare sau cea la care încep să scriu? Chestia e că poate părea că.mi ia mult să scriu dar de fapt s.au întâmplat atâtea... M.am oprit din scris, apoi am revenit...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu