Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 14 martie 2011

Miros de fum prin casă...


...Datorită FIMO.ului ars.
Nu ştiu de ce, repet mereu aceiaşi paşi şi îmi iese bine.
Anyway... se pare că va trebui să o iau de la capăt *pentru că s.au stricat culorile- albul nu mai e alb şi restul nu sunt ce trebuiau să fie*.
Aşa... azi... Nu ştiu... azi e o zi de luni obişnuită. Prea obişnuită. Aştept să se termine interesant *nu ştiu de ce*
Mi.am amintit! Trebuie să.mi citesc horoscopul!

Balanta: horoscopul zilei de azi

14 martie 2011

Dimineata sunteti agitat si va straduiti sa terminati la timp o lucrare importanta. Deveniti autoritar si aveti aveti tendinta de a critica pe toata lumea.

Dupa-amiaza va linistiti, cu prilejul unei intalniri cu prietenii.

Spre seara s-ar putea sa pregatiti o excursie impreuna cu familia.

@eastrolog.ro


Chestia cu autoritatea mi.e specifică atunci când sunt în criză de timp. Dar din fericire nu am nimic de făcut sau terminat. Întâlnire cu prietenii? Poate la şcoală dar nah... mai avem şi de învăţat. Test la bio, parcă şi test la mate aşa că să vedem ce va fi...

Excursie... DA! Sigur... *nicio şansă*

Aseară mă gândeam la câte chestii uit eu să scriu pe blog.

Spre exemplu *că tot eram la horoscop*, eram lunea trecută acasă şi cum au plecat ai mei am dat drumul la TV. Era dat pe ProTV şi chiar atunci era horoscopul... La balanţă! Ascult eu acolo dar tot ce am auzit era: ...aşa că ar fi bine să ascultaţi acest sfat. Eu... nervoasă bineînţeles... CE SFAT?!

Mai era o fază la şcoală miercuri cu Ratonul, când aşteptam după cei mici să iasă din sala în care aveam istoria. Ratonu făcea glume şi dădea mâna cu cine trecea pe hol... Fie că.i cunoştea sau nu. Şi trece prinţesa Daiannaa *mă abţin să.i spun vacă sau... nu, mai bine tac XD*. Eu eram cu Iri şi ne uitam. Trecea ea frumos cu nasul pă sus şi îi întinde ăsta mâna, ea se fereşte şi ţipă de zici că avea râie :)) Cââât am putut să râd cu Iri *şi noi, două demente*. Înaintea lu Diana trecuse "pisi lu Diana" şi anume Simoo *cu bustul XXL* şi tot nu a făcut aşa urât ca prinţesa :))

Câte fiţe poate avea în cap! Mai râdem de ea când o vedem prin baie *şi nu suntem rele! Să n.aud! Merită toate râsetele*. Vorba lu Vero sau Iri.... La ea intră bustul mai întâi şi apoi ea.

Altă fază, tot în baie *din păcate auzită şi nu văzută*. Era Iri în baie la trei şi când intrase în baie voia să deschidă uşa. Norocul a făcut ca atunci să iasă prinţesa şi să o lovească, drept urmare a început să.şi bage şi să.şi scoată. Nu.i frumos prinţesăă! Păi ori suntem rafinate ori nu mai suntem!

Ne bufneşte râsul când o vedem în baie cum încearcă să închidă uşa cu picioarele ei finuţe *şi toc de 10* XD

Are ochi frumoşi, nu pot minţi! E drăguţă, am auzit că învaţă bine *dacă tot dăm cărţile pe faţă...* dar e fiţoasă rău şi asta mă dezgustă. Şi toţi băieţii de vârsta ei ar vrea.o mai, mai puţin colegii ei de clasă care o văd ca pe o scorpie *GO BOYS! XD*.

Ahh... de ce am vorbit atâta despre ea? Nu ştiu... dar măcar am găsit un subiect pentru că şi aşa nu mai aveam idei şi ah, da! Vero, nu uita te rog să laşi comentariu cu link.ul ăla de care mi.ai vorbit atât.


Vine Paştele curând. În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, AMIN! *Am zis eu că vreau să.i menţionez odată PENTRU CINEVA ANUME şi nah că am reuşit XD* Persoana aceea care atunci când îi vede îi vine să zâmbească şi dacă se abţine face o grimasă urâtă... Ghici ciupercă cine.i :-? Anyway, voi încheia aici...

Şi acum ce? Aşteptaţi să spun Zâmbiţi? Nu ar trebui... Toţi vreţi să fiţi împinşi de la spate *Irino, ţi se pare cunoscut? :-w* şi eu nu am cum pentru că mă am pe mine şi sunt destul de complicată şi îmi ia ceva să mă descurc. Acum nici nu înţeleg ce zic aşa că uitaţi ce am spus şi doar...

...Zâmbiţi!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu