Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 14 martie 2011

Postarea de seară...


... va fi cam scurtă dar asta e...
Azi...
...La franceză tot nu am aflat care e data de naştere a doamnei profesoare...
Ştim că e berbec *numai de ei am parte. Berbeci şi balanţe în jurul meu.* . Ne.a spus că e într.o zi magică *bine... ne spusese odată dar am uitat*. Ne gândeam: 2 nu are cum să fie. 3 nu pentru că aş fi ştiut, 7 e cifră magică deci posibil, 9 şi 12 sau mai rămas... 13 nu, că e cu ghinion!
Am trecut în sfârşit şi de mult-prea-blestematul 13 Martie.
Mai avem timp să aflăm şi să.i facem ceva frumos. Ne.a zis că primise odată cadou doi iepuri de la o clasă la care a predat. I.a dus la ţară la bunicul dânsei şi acum sunt o familie fericită de 37 de iepuri. Ar fi comentat Erdal ceva dar s.a abţinut.
La engleză am făcut exerciţii. Artene a fost iar ameninţat, nimic nou!
La biologie trebuia să dăm test. L.am amânat a doua sau a trea oară şi profa a stat toată ora de vorbă cu Iri şi Nadia care vor să meargă la olimpiadă. Cum dânsa să tot felul de exemplu a spus odată "...şi eu strănut...." la care Sorin "Şi eu, doamna, şi eu strănut!". Eu am început să râd şi nu după mult... AM STRĂNUTAT!
Ah, şi am şi o foaie memorabilă de la oră!
"Cine e Sain?" =))
Mi.am amintit încă o chestie. Vineri i.am pus cleşti Ratonului--- vezi aici
Azi a venit profa şi avea părul asemănător cu tot cu cleşti! XD
La mate la fel, am amânat testul pentru ziua de joi. Eh, ce.o fi o fi!
Mâine zi grea... aşa că termin aici şi merg să continui temele.
Ah, şi poza editată cu ajutorul Adiinei *iniţial voiam să facem cupluri- n.a ieşit! Am râs mult la ea, dacă nu vă convine... ei bine îmi pare rău dar n.am ce face. În unele cazuri avem pură ficţiune. În alteleee...*
Here :3
Cam atât... Sper să revin mâine. Dacă nu, poate miercuri scriu *nici chiar aşa des nu e bine pentru că fac postările mici*. Ahh... uitasem. Am văzut.o azi iar pe prinţesă. Bârfea pe coridor şi începuse deodată să ţipe. Şi eu să râd :))
Anyway... Noapte bună!

2 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

http://origamibogdanionescu.blogspot.com/
asta este blogul de care iti spuneam.Sper sa-ti placa(baiatul care are blogul a postat niste clipuri foarte interesante)

By Vero:-)

Saiko Chan spunea...

Mersi mult Vero! :X Am intrat şi mi se pare destul de interesant ;;)

Trimiteți un comentariu