Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 16 martie 2011

Let.s see...

... de marţi şi azi...
Marţi majoritatea au stat să îşi scrie la română în orele de modelaj *LOL!*. La română bineînţeles că nu ne.a verificat deci şi.au scris degeaba. La istorie ne.a predat. La română ne.a dictat.
La civică am vorbit despre proiectul de sfârşit de an care va consta într.o prezentare *în sala mare, pe scenă, cu public*
Profa ne spunea că cei de la A vor să apară pe scenă iar cei de la D nu dar ei să facă ceva gen decor sau mai ştim ce.
Erdal zicea *şi zicea bine* ceva gen: Doamna, dar şi eu şi Monica vrem să facem o scenetă ceva că suntem actori bunicei... la care Irina: Ce bunicei?! Sunteţi super tari!-Cert e că vom face o scenetă *ceva legat de Ceauşescu* unde vom implica muzica pentru sonorizare şi desenul pentru decor şi costume dar până acolo... ne trebuie scenariu :d
Aşa...
Azi... *deşi am impresia că nu am terminat cu ziua de ieri dar nah... graba*
...La pictură profu a dat.o pe Mădălina afară de la oră. Merita! De atâtea ori a fost nesimţită şi a cum i s.a umplut şi profului paharul.
La isto am dat test din lecţia de ieri, cred că iau notă mare. La geogra ne.a predat... La sport... Eeee... Nu a venit nimeni *nici dirigu nici Coiciu- Coiciu fiind celălat profesor de sport* aşa că am stat în vestiar şi am râs. Mai ales de băieţi XD *Adiina ştiee!*.
Cristina mi.a cerut telefonul de nu ştiu câte ori să scrie mesajee *aşa e când ai multe* şi mă enerva că ba primeam eu ba primea ea şi la un moment dat ajunsese să.mi ţină ea telefonul XD
La engleză am vorbit *şi am citit*.

Ah... Erdal a învăţat să o imite pe Bunea Grety *profa de chimie*. E drăguţă profa dar se enervează repede şi îi ies ochii din orbite XD Acum am ajuns să căutăm replici ale profesorilor... La Buna i.am găsit:
-Calculăm masa molară... *duă calcule*... aşa... şi ce sunt ăştia... mere, pere? NU! GRAME PE MOL!
La fel şi profei de franceză... fază pe care o repetă ori de câte ori e nervoasă:
-Mă... voi cred că vreţi un 2 şi nu ştiţi cum să îl luaţi mai repede. Dar cum eu sunt fată bună vă rezolv imediat!
*Mă simt de parcă aş scrie perle de profi XD*
Să nu uităm de clasicele:
Pe jos numai picioarele! @Bio
Vorba... se aude acolo.n spate? @Fizică
Fluieratul profei de isto urmat de Yoyy Doamne!
Rumegătoarele la coş; Heeey, Zambilicoo! @Geogra
Şi celebrele replici ale mult prea slăvitului nostru diriginte:
M.am lăsat de fumaat! Cum treceţi pe lângă mine vă simt imediat!
Vlaicu Mădălina Blondinaa!
Miercuri, ora 17, MEETING! Ai cărui părinţi nu vin-nota scăzută la purtare!
Aşeaaa...
Băi... voi toţi sunteţi nişte nişte nişte... aşeaa...
Archip... Artene... Arnăutu.... *plecat dintre noi* nesimţitul ăla de Sorin... aşeaaa... toţi sunteţi nişte aşeaa...
Ali, mai fumezi?

...şi muulte multe altele!

Eh, cam atât pentru azi. Little Saiko are de făcut un CD pentru piţ... pardon, Nadia. Nu m.am putut abţine...
Zbyee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu