Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 18 martie 2011

Primăvara...


...ar trebui să fi venit dar ne.a părăsit deja... NU TE DUCEE!:((

Aşa. Joi... *adică ieri*

Profu de desen ne.a luat pe mine şi Erdal de la oră ca să.l ajutăm cu nişte etichete pentru expoziţie. Chestia e că pe unele mai scria Premiul I, II şamd... Când ne uităm noi:

Clasele IV, V, VI, VII, VIII-aici noii :X Eram aproape numai din clasa noastră :))- eu şi Erdal: CEEE?! NU A LUAT NIMENI NICI MĂCAR MENŢIUNE?!- Menţiunile şi premiile bineînţeles că s.au dat celor mai nereuşite picturi după părerea mea *şi a lui Erdal*.
I mean, era una care era PLINĂ de bliţ.uri de alb *porţuni de hârtie neacoperite cu tempera* pe care domn profesor nu ne lasă să nu le acoperim. Şi ăsta ar fi un motiv să nu ne fi terminat lucrarea.
Mai văzusem şi nişte lucrări superbe care, de asemenea, nu au luat nimic.
Erdal:
-Whoaaa... fii atentă ce tare e făcută asta!
-Mamăăă ....

-Monicaa :|

-Aaah?

-E făcută de una de a 7.a :|
-AOLEOOO! Ne ia :|

-Da...
-Să plecăm de aici că mai tare ne ofticăm!
-Mai bine...


Şi am plecat :)) Bineînţeles căă atunci când am ajuns în clasă am zis total altceva colegelor :-"

La muzică am dansat. Yee! Putem spune că am făcut repetiţie pentru banchet XD *Erdal jucând rolul dirigintelui :))*
La latină nu am făcut mai nimic. La chimie am dat test *am făcut destul de bine* şi la mate la fel dar aici e beleaua mai mare. Pentru că se pare că răspunsul nu a fost bun :((
La fizică am făcut probleme. O scoate ţapu IAR pe Vero. Face săraca acolo ce face. Trece la loc. La care Ţapu:
Ţ.-Care mai e bun la matematică?

Clasa-MONICA!

Eu-Trădătorilor! Nuuu, nu e adevăratt! Şi Ana se pricepe, şi Auraşş!

Ţ.- Să vinăăă... Monica!

Eu-Good -__- VĂ BAT!
Rezolv eu acolo ce rezolv... Porcăria e că nu mă lăsa să zic nimic, se băga mereu peste mine. M.am chinuit ceva să scriu *în laboratorul de fizică tabla e pusă foarte sus şi cum eu sunt mai micuţă m.am chinuit ceva pe vârfuri*.
La un moment dat Nadia mă striga "Balerinooo! Îţi mai trebuie poante!". Termin eu, las creta...


Ţ.-Bravo, te.ai descurcat!

Eu- Mulţumesc, ştiam! ;;)

După oră, acasă. De fapt la mama şi după alte două ore acasă.

Astăzi...

...păi acum vorbeam cu Andreea...
Am primit numai păreri bune în legătură cu postul despre DAIANNA. Se vinde bine prinţesa xD Nu facem dirigenţiia aşa că o să merg de la 1 *mă duce tata*. Nu am nicin chef de şcoală plus că mă doare burta da nu am ce face.
Horoscopul meu azi:

Balanta: horoscopul zilei de azi

18 martie 2011

Sunteti hotarat sa va asumati noi responsabilitati. Conjunctura este favorabila activitatilor intelectuale.

Aveti ocazia sa va afirmati. Cei din jur - si in special o persoana de sex opus - nu pot sa nu va remarce farmecul.

Va sfatuim sa fiti prudent.

@eastrolog.ro


În legătură cu asumatul de responsabilităţi ... nu... nu sunt pregătită să asum nimic. Activităţi intelectuale? Poate... Farmecul meu? Întotdeauna! *da de unde* Prudentă... încerc... Cam atât... Byee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu