Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 20 martie 2011

Modificări pe blog...

...probabil *sigur* le.aţi observat. De ce? Pentru că pot! :)) *şi pentru că aveam nevoie de o schimbare şi de ceva mai mult spaţiu*.
Temă nouă. Sper că vă plac roboţeii! :) Aşa, să vedem ce mai e nou:
-Comentariile mele evidenţiate cu altă culoare de fundal a căsuţei *asta nu e cine ştie ce dar nah... o menţionez XD*
-Emoticoane în comentarii ;;)
-Navigarea între pagini cu ajutorul numerelor *nu ştiu dacă e de ajutor- în loc de "postări mai vechi" avem numere*
-Micşorarea postărilor care apar pe pagina principală *veţi fi nevoiţi să apăsaţi pe Citeşte mai mult*
-Numărul mai mare de postări pe prima pagină *datorită schimbării de mai sus*
-Pagină nouă! Şi anume Pictures :) care e în construcţie încă *am nişte probleme cu pozele şi etichetele*

Cam astea sunt :-? Eh...
Aşa... Regret că aseară nu am apucat să văd luna. Ah şi mi.am amintit de cevaa ceva ceva de la prinţesica noastră *mi.am amintit aseară să fac print screen*



Dacă ar fi Daianna băiat... ar fi gay! Mai mult ca sigur!
Şi s.ar pune cu Eros sau David :)) *sorry boys!*

O să revin mai târziu cel mai probabil. Aştept păreri în legătură cu modificările.
Lov ya! :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu