Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 4 martie 2011

Ieri...




...a fost o zi absolut nebună!
A început cu predicile lu Morărescu... Plictisiţi până peste cap, am terminat cele două ore şi am fugit să aşteptăm să iasă 6 E.ul ca să putem intra. Aveam muzică... Profesoara ne.a adus muzică, dar nu orice fel de muzică... Muzică de petrecere gen hore, sârbe şi alte alea... Şi noi am dansat! Am bâjbâit paşii pe acolo dar a ieşit foarte frumos... Am râs o groază şi ne.am distrat, îmi pare rău însă că nu am apucat să fac prea multe poze *pentru că dansam şi eu :D*
Profesoara a spus că putem să aducem muzică peste două săptămâni şi să dansăm dacă vrem *pentru că săptămâna viitoare e inspecie în toată şcoala*. Abia aşteptt :x
În pauză am dansat... Ta-daaam... Dansul pinguinului XD Şi ţipam la băieţi să închidă uşa pentru că toată lumea de pe hol se holba la noi :)) - Care.i cea mai nebună clasă din şcoală? 8B.ul! :x
După latină, chimie, mate avem fizică. Cu domn director :)) *Ţapuu*
Stăm noi cuminţi, îl aşteptăm *daa... care cuminţi... ţipam şi alergam prin laborator*, vedem că întârzie şi începem să ne facem de cap. Eu pozam, Iri filma, chiar când voiau să facem o poză de grup... Nu mai aveam baterie :)) Şi nu peste mult a venit şi directorul *pe la şi 25*. Nu cred că ne.a ţinut 10 minute... şi ne.a dat drumul spunându.ne să mergem DIRECT acasă să nu ne prindă ţiganii sau mai ştie el ce XD
Eu am mers cu Iri, Irina şi Ruxy până la baie la 3. Rux urma săă o aştepte pe mama ei care se ducea la şedinţa pentru banchet. Noi am vrut să mai stăm 5-10 minute cu ea. Ratonul era la percuţie *chiar se pricepe!* şi noi stăteam afară şi.l ascultam. Vine un profesor la noi şi...
P.-Voi pe cine aşteptaţi aici?
R.-Am şedinţă.
P.-Ce şedinţă?
R.-Mama mea merge la şedinţa pentru banchet.
P.-Aaa.. deci tu o aştepţi pe mama. Tu pe cine aştepţi?
Iri- Noi o aşteptăm pe ea *arătând spre Rux*
P.-Aaaa... deci voi o aşteptaţi pe ea care o aşteaptă pe mama care e la şedinţă şi eu o aştept pe ea şi aşa mai departe...
Noi- ??? Dacă vreţi să plecăm spune.ţi.ne că ne ameţiţi aşa XD

Şi a plecat....:)) Frumos!
Apoi am plecat cu Iri şi Irina *trebuia să o ducem pe Irina până aproape de ea şi eu să merg cu Iri până aproape de Delfinariu de unde luam 102 şi mergeam la tata. Dar Iri nu a mai vrut şi am mers cu Irina*. În faţa şcolii... OLTEANCA.... Vorbea cu mama *stră-stră-stră-străbunica* Iuliei. O aştepta pe Irina. A venit cu noi juma din drum. Nu o suport... Se lăuda căă merge la meditaţii de 3 săptămâni şi că WOW! îi ies graficele ATÂÂÂT de bine şi a analizat PRIIMA ei propoziţie! E UN GENIU! Ai grijă, Vero... Îţi face concurenţă XD
M.am bucurat foaarte tare când i.a zis Irina... "Ştii... vreau să vorbesc ceva cu Monica... te superi dacăă... Te duci înapoi la şcoală, sau ceva?"
Nu spun că Olteanca spusese iniţial că prietena ei scapă la 6 aşa că are timp să se întoarcă. Era 5 jumate *trebuia să se întoarcă*, zicea că lasăă, că vine prietena ei la ea acasă oricum... apoi zice că se descurcă ea şi aşa mai departe...
A plecat Olteanca... YAAAY! Am vorbit noi ce aveam de vorbit, am ajuns la 102, am plecat, am ajuns la tata şi apoi acasă...
Mi.a fost extrem de rău aseară... adormisem cu TV.ul aprins, noroc cu ai mei care m.au învelit.
Acum cred că o să închei... ah, stai! POZELE! :X
Aici Erdal o ruga pe Adiina să facă poza asta. 1 martie... Mişcată :(( *Vero-Ruxy-Erdal* Eu şi Adiina în vestiar :D *ea se strâmbă, eu sunt ciufulită XD* Iri şi Ruxyy *abia se văd... era întuneric* Erdal şi Adiina - invitaţie la vals XD *Vero stânga, Deey dreapta* Eu şi Adiina - doi copii cuminţi ;x *mâna mea mişcatăă :((* Nadia, Adiina şi Vero - fiecare cu ce.l doare :)) Vero storcită de Adiina XD şiii ultima dar nu cea din urmăă... Adiina şi eu *cred că vorbeam cu Nadia de am ieşit aşa*
Cam atâât.... Byee!

2 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

WOW Olteanca s-a apucat de meditatii de trei zile?!incredibil !!!Poate ar trebui sa-i spunem sa mai treaca si pe la scoala,ca sa-si aplice noile cunostinte:-)))))
By Vero

Saiko Chan spunea...

Săptămâni, Vero.... SĂPTĂMÂNI! *sună cam ciudat dar...* REALIZEZI CE REALIZARE MARE PE CAPUL EI?!

Trimiteți un comentariu