Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 28 februarie 2011

Wow... mă mir...

...că mi.am amintit parola de la Blogger. De obicei mă loga automat dar nah, de data asta a trebuit să fac un mic exerciţiu de memorie.
Deci PISICAA... a reuşitt*nu, nu pisica de mine... pisica mea ;;)*
A sărit ieri şi a deschis uşa... XD O bate şi pe pisica lu Vero :x *nu te supăra Vero :-"*
Eu cu tata am rămas o.o şi el avea o privire gen "Te rooog lasă.mă înăuntruuu... te roog!" Dar NU are voie în casă aşa că tata l.a dat afară :d
Edit.uri noi.... *nu ştiu de ce le pun aici, dar îmi place!*
Prima, a doua, a treia, a patra, a cincea, a şasea, a şaptea, a opta şi a noua...
Hope you.ll enjoy it!
O să.mi fie dor de 8B... Vine liceul bată.l vina... Şi chiaar dacă avem reputaţia asta mie o să.mi fie dor... poate nu chiar de toţi dar de majoritatea *spre exemplu Olteanca... de ce mi.ar fi dor de ea?*
Cred că voi scrie azi şi postul pentru mâine pentru că nu ştiu dacă voi apuca să ating PC.ul şi nah, e 1 Martie *ce repede!*. Eu nu... nu o să dau mărţişoare *cel puţin, nu mâine...*. Acum să nu săriţi cu gura că de ce că mai ştiu eu ce. Nu o să aştept mărţişoare aşa că...
...şi aşa nu au fost mereu toţi cu mărţişoare la ei deci... *stai aşa... eu de ce găsesc scuze?! am uitat şi gata!*

Next... Mă gândeam azi la... anul trecut, când am fost cu Iri *care s.a făcut sănătoasăă! :x* să ia mărţişoare şi plouaa... cred că încă mai am poze de atunci :d Şi ştiu că anul trecut am primit primul buchet de zambile de la, da, IRI <3 Şi le.am pictat... Ador zambilele, sunt favoritele mele! Păcat că se găsesc doar primăvara... Tot anul trecut am primit o brăţară de la Kim şi nu pot să cred că acum nu o mai găsesc... Şi ţineam mult la ea... Eh, tre să fie pe aici pe undeva. Aşa se întâmplă cu lucrurile pe care nu le port decât odată pe an... Am chef de melodie aşa că...
Every time we touch... O ascult acum :d
O să mă cam opresc aici... 1 Martie fericiiit!

1 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

imi plac foarte mult pozele,in special cea de-a noua(in care aveam niste super haine)!

By Vero ...
P.S:sa mai editezi imagini din animeuri(i'd like Utau from Shugo Chara)

Trimiteți un comentariu