Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 26 februarie 2011

Sictirită (?)

...cam aşa ceva...
Mă simt... nu mă simt în niciun fel. Am început săptămâna asta bine şi acum sunt destul de indiferentă şi habar nu am de ce. Nu ştiu sigur cât apuc să scriu datorită mamei care mi.a spus că nu ştie când vine şi nu vreau să mă găsească la PC. La ora asta mai toţi dorm, numai nebuna de Saiko *Saiku, cum îmi mai spun câţiva* stă şi scrie pe blog. De ce nu dorm? Pentur că nu pot... nu sunt obişnuită să dorm până târziu... De obicei mă trezesc pe la 6 în timpul săptămânii şi nu pot recupera în weekend. Aşa.s eu...
Ce vreau acum? O rochiţă de lolită. Una scurtă cu multe volănaşe, multă dantelă, neagră... Daa... visez de mult la una, nu ştiu dacă voi avea ocazia să port...
N.am idei... *iar* aşa că termin aici cu promisiunea ca următoarea postare să fie ceva mai "săţioasă"...
Zbyee

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu