Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 11 februarie 2011

Vineri...

...cât de dor îmi era de ziua asta :X
Ultima zi din săptămână... Şi avem ore relativ puţine... Dirigenţie, religie, română, mate şi franceză.
Azi ne zice dirigu mediile *eu am 9.83 cea semestrială*. Vero e prima din clasă*Bravo turturicăă! -hugs-* =D
Ieri am scăpat de la ore la 5. Ca întotdeauna, trebuia să merg la tata la muncă şi pentru că el termină la 6 mi.a zis să nu mă grăbesc. Şi pentru că nu aveam chef să stau acolo şi nici cu cine să pierd vremea, am dus.o pe Irina până acasă *de la şcoală în Tomis 3 pe jos :3* şi am discutat noi despre gândirea pozitivăă. Nu vă închipuiţi cât de încăpăţânată este... Anyway... Am ajuns în staţie la 102 pe la fără un sfert şi am ajuns la tata pe la 6 şi un pic.. A meritat mersul pe jos :3
Sunt nebună! Pur şi simplu! Pe frigul de ieri am târât.o pe Rux în parc să ne dăm în leagăn :)) Ne îngheţau mâinile şi picioarele... şi ce dacă? :)) Trebuia să.i facă pe plac nebunei!
Abia aştept să se termine ziua de azi. De luni nu mai sunt elev de servici *suntem câte trei pe săptămână*. Şi bineînţeles că am picat cu Ana şi Erdal care Erdal nu poate să şteargă tabla şi nici să facă altele că are nu ştiu ce drăcie de boală la deget. El stă numai şi citeşte Evanghelia după Satana. Şi mereu vina cădea pe MINE atunci când EL nu îşi face treaba.
În schimb abia aştept să fiu elev de servici pe şcoală... Pic cu Bobo :x Faraoanca şi.a tras breton de zile mari, apropo. Luff it!
Mă gândeam ieri ca de V Day să îmi iau un tricou şi să scriu pe el "I.M SINGLE!" :)) Luni sigur lipseşte jumătate din şcoală, ori se înghesuie toţi în baie la trei, ori se umple curtea şcolii şi caloriferele dintre etaje. Caloriferele sunt cele mai preferate de cupluri! Am văzut asta acum două zile când mă jenam să cobor XD Lasă... bravo lor că sunt fericiţi... :3 De V Day se scuză :D
În două ore plec... Trebuie să.mi fac tema la mate şi română şi să mă şi spăl pe cap... Încă nu m.am tuns şi asta mă enervează... *mama n.are timp*
Cam atât *destul de scurt, ştiu* pe azi...
Zbyee! -hugs-

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu