Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 8 februarie 2011

Am draci...

...dar nu întrebaţi de ce...
Sunt mai multe chestii strânse de ceva timp, toate într.un loc, măcinate, mărunţite, puse într.un săculeţ şi aruncate peste mine din plin... Mă oftic că mâine se răceşte... Mai vreau soare... măcar atât! Ştiu că sunt foarte frustrată la ora asta, perioada asta... nu am ce face... Certurile mă demoralizează mai rău decât de obicei... Vreau să termin odată şcoala, să dau examenul ăla şi admiterea, să vină liceul şi să scap...
14 FEBRUARIE... Toată lumea aşteaptă ziua asta.... "Ce să.i iau?" aud peste tot... Sunt destule cupluri fericite în jurul meu *vă invidiez... pe bune!* care vor petrece V Day împreună *sau în weekend, sau parţial... cert e că va fi ceva special pentru ei...*
Aş vrea să fiu ca profa de engleză... E rece... Cam cum ar trebui să fie... un vampir! Nu pot să cred cât de mult am susţinut că urăsc V Day zilele astea după ce anul trecut eram la polul opus... Cât m.am putut schimba!
Iri voia să petreacă toată ziua de luni cu iubitul ei... Din fericire *cred* tipul a convins.o să rămână la şcoală *îi rămân datoare... cine ştie... poate o să râd mai puţin de el... RUXY MĂ PROVOACĂĂ!*.
Damn... Mă urăsc... de fapt, nici nu ştiu de ce scriu toate astea... Am nevoie neapărată de un jurnal sau... de mama (?)... dar mai bine folosesc blogul... În fond, dacă nu mă pot folosi de el ca să mă simt bine atunci la ce bun?

Aşa... cred că am încheiat aici... să vedem:
Trebuie să citesc Baltagul. Am de făcut desene, coperţi, scene... ce îmi mai inspiră lectura... Şi astea până... joi? Daaa... am stat să caut cartea. Nu o am... Bibliotecă scrie pe mine :3
Din fericire o am pe Deey... Se poate să nu mă facă ea să râd? CHECK IT!
Faraoanca mea sughiţă de o oră jumate şi eu stau aici douăpunctebară şi tastez... Vreau şi eu să râd aşa...! Din nou! :-L
Ştiu că acest clip e o mare prostie... Dar de obicei râd din cele mai mici sau mari porcării... Asta.s eu...
Abia aştept ora de pictură de mâine... Mi.era dor de profu (?)... XD
O să închei aici... Mă simt tot mai naşpa aşa că... See ya!
Saikoo te... las.o baltă...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu