Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 12 februarie 2011

Ce zi aiurea...

...am avut ieri!
Din fericire am ajuns la şcoală la timp. Îmi făceam eu de lucru pe acolo până să vină dirigul şii *vai da` ce m.am mai bucurat...* MUŞAT... Vai mersi... chiar nu aveam chef să.l mai văd... trust me. La dirigenţie dirigu` ne.a împărţit nişte chestionare. Le.am completat, apoi ne.a zis mediile. Pauza următoare... MUŞAT RETURNS... Stătuse pe hol cu Ratonul aka Sorin care fusese dat afară. Stăteam eu cu Iri şi scriam sms... La care Muşat... "Monica... trimite.mi şi mie o melodie prin Bluetooth!" *ştiind că eu am un telefon care nu are decât funcţiile esenţiale, camera sucks aşa că nu o folosesc decât dacă e ceva de memorat, nu card de memorie, nu cablu de date, nu bluetooth, dar îmi e de ajuns!* şi i.am aruncat o privire urâtă când el de fapt voia să.mi arate că are telefon mai varză ca al meu care, de asemenea, nu avea BT XD
La religie trebuia să mergem la Multimedia să ne mai arate ceva *profesorul nu a venit şi d.aia voia să ne ducă cealaltă profesoară de religie împreună cu 8A.ul* dar cineva făcuse curăţenie în laptop şi nu am mai mers. Am stat în clasă, ne.am făcut teme, am desenat, am ascultat muzică... fiecare cu altă ocupaţie. Artene se bucura că e ziua lui, Nadia îşi făcea griji în legătură cu faptul că avea pantalonii rupţi *ce să zic!*, Deey punea muzică... harababură totală.
Pauză. Urcăm noi şi aşteptăm să iasă 10 B.ul... Intrăm, o rog pe Adiina frumooos să facem nişte pozee şii uitaţi ce a ieşit: meh, favorita meaa *când îţi spune Adiina să râzi, RÂZI!*, meh again, eu şi Adiina :x
Mulţumiiri Adiinei :x
Aşa... ora de română... Am vorbit despre Baltagul *care noi... Vero, Nadia şi profesoara de română*. Pauză, română iar... vorbit iar... Apoi pauză şi francezăă... Profa a început să corecteze personal temele... Eu am ieşit la tablă să scriu traducerea textului avută ca temă *o făcusem aproape pe toată ora trecută aşa că am mai avut de tradus 2-3 rânduri acasă XD*. Şi ne.a predaat... CEASUL! Frumos... la clasa a 8.a noi învăţăm ceasul XD
Mate apoi... A fost balamuc... Toţi râdeau, nimeni nu era atent... Şi cel mai tare mă enerva Irinuca [,] cu râsul ei. Deci ea când începe să râdă nu se mai opreşte... Şi e şi gălăgioasă XD E mai rea ca mine! Spre sfârşitul orei toată banca din spatele meu *bancă de patru persoane* râdea şi eu le întrebam de ce şi ele nu.mi ziceauu :)) Spre surprinderea mea, Ratonul era printre singurii care zicea să stăm cuminţi :))
Când am plecat am râs o groazăă cu Ruxy şi Iri... Începeam să strig în gura mare pe stradă cât de mult o iubesc pe Iri... săraca XD încă nu şi.a dat seama că eu nu sunt prea normală ;))

Atât de ieri... Diseară cred că postez iar pentru că pleacă ai mei de acasăă :x
Aaah... era să uit... De la Deey, RObotzi:


PEŞTELEE!
Zbyee! :)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu